PDA

Volledige versie bekijken : Shooting day - Maastricht ???

Jacki
15 november 2002, 20:20
Zoals jullie elders hebben kunnen lezen, gaat onze shootingtrip naar Londen niet door :(. We geven de moed echter niet op :D.
Omdat we toch íets willen gaan doen tussen kerst en nieuwjaar, dachten Vonne en ik erover een shooting day te organiseren op zondag 29 december.
We hebben echter geen idee wat, hoe of waar. J@n heeft ondertussen Den Bosch of Maastricht voorgesteld. Ik vind beide plaatsen prima, met een voorkeur voor Maastricht, maar gezien het seizoen is het misschien beter een overdekte locatie te zoeken. Uiteraard mag het ook in België zijn ;).

We roepen iedereen op mee te denken over een geschikte locatie en suggesties hier te melden. Laat ook even weten of je geïnteresseerd bent in deelname.

NIEUWE INFORMATIE:
Na diverse enthousiaste reacties wordt het hoogstwaarschijnlijk een shooting day in Maastricht. Zijn er BD-ers die uit Maastricht of omgeving komen, die de stad goed kennen en die ons willen helpen iets leuks te plannen? Zo ja, laat het dan even weten.

Jacki

Tommie
15 november 2002, 20:38
Dag Jacki, Vonne en J@n,

Een SD in maastricht zie ik wel zitten, 20 km van thuis en rond de kerst is het daar gezellig...hopelijk ligt er dan ook wat sneeuw ;) Hopelijk wordt het Maastricht,als dit zo moest zijn zet me maar op de lijst dan ;) :)

j@n
15 november 2002, 20:41
Jacki, kijk ook nog een keer naar SD Londen cancelled helemaal onderaan.
Wist niet dat je inmiddels een nieuwe topic aanmaakte!

rjanse
15 november 2002, 20:47
Ik durf het haast niet voor te stellen, maar doe het toch.

Beetje ver weg misschien, maar een overdekte locatie, lekker warm, goede catering.......is het Noorder Dieren Park, Emmen iets......

www.noorderdierenpark.nl

tom314
15 november 2002, 21:03
Ik wil ook wel eens naar Nederland voor een shootingday. Maastricht lijkt me een prima idee.

j@n
15 november 2002, 21:15
Maastricht is natuurlijk geweldig. Denk aan de Maasboulevard met het Bat en de Onze-Lieve Vrouwewal, De Onze-lieve vrouwekerk en plein. Het Stokstraatkwartier, het Vrijthof met de St. Janskerk (70 meter hoge toren kan beklommen worden) en St. Servaasbasiliek. De Helpoort, de markt. De walmuur en het park.
Voor regenweer moet er dan wel een alternatief gezocht worden. Natuurhistorisch Museum of zo iets.
Ben wel van mening dat als het Maastricht wordt, het goed zou zijn als iemand uit Maastricht zelf in de organisatie zou zitten. Maar zoals beloofd, ik wil dan meehelpen.

Een kleine anekdote: Als ik, als kleine jongen, weer eens onder de modder thuis kwam zei mijn Limburgse moeder altijd: ‘Je ziet er uit als een Batje’ Want vroeger woonde het gajes op het Bat en het aangrenzende Stokstraatkwartier.

Jacki
15 november 2002, 21:33
Originally posted by j@n
Jacki, kijk ook nog een keer naar SD Londen cancelled helemaal onderaan.
Wist niet dat je inmiddels een nieuwe topic aanmaakte!

Hoi Jan,

Ik heb het ondertussen gezien. Bedankt voor de suggesties.
Misschien kun je ze hier ook nog even plaatsen?
Zo te zien is men wel geïnteresseerd in Maastricht.

Dus, mocht er iemand uit Maastricht zijn die je mee wil helpen organiseren, wil deze persoon zich dan melden?

Groetjes, Jacki

Jacki
15 november 2002, 21:34
Originally posted by rjanse
Beetje ver weg misschien, maar een overdekte locatie, lekker warm, goede catering.......is het Noorder Dieren Park, Emmen iets......
www.noorderdierenpark.nl

Ik ben één keer in het Noorderdierenpark geweest en vond het een schitterende dierentuin. Is dit echter niet beter geschikt voor de zomer?
Hoe dan ook, voor een shooting aldaar hou ik me in elk geval aanbevolen.

Jacki

Tom Bombadil
15 november 2002, 21:44
Maastricht is voor mij prima.... count me in...

Jacki
15 november 2002, 21:50
Originally posted by Tom Bombadil
Maastricht is voor mij prima.... count me in...

Dat is dan al wel de derde Tom, als dat maar niet al te verwarrend wordt :D :D :D.

Jacki

rjanse
15 november 2002, 21:56
Originally posted by Jacki

www.noorderdierenpark.nl

Ik ben één keer in het Noorderdierenpark geweest en vond het een schitterende dierentuin. Is dit echter niet beter geschikt voor de zomer?
Hoe dan ook, voor een shooting aldaar hou ik me in elk geval aanbevolen.

Jacki

Had ik al voorgesteld in de chatroom, men was er daar ook wel voor. Ik ben het me je eens dat het misschien beter in het voorjaar georganiseerd kan worden, alhoewel er in de winter binnen voldoende te doen is.
Uit de voorgaande berichten maak ik op dat het Maasticht wordt, dus zal ik op een later tijdstip terugkomen op een shooting in Emmen. Ik wil dan toch ook proberen om de vaste dierentuin fotograaf mee te krijgen. Ik weet dat ie weleens workshops geeft in het dierenpark. Daar kunnen we met z'n allen nog wat van opsteken. Ik beloof dat ik info ga inwinnen en hier volgend jaar op terug kom. (wat klinkt dat ver weg).

Bedankt voor de reactie.

Jacki
15 november 2002, 22:18
Had ik al voorgesteld in de chatroom, men was er daar ook wel voor. Ik ben het me je eens dat het misschien beter in het voorjaar georganiseerd kan worden, alhoewel er in de winter binnen voldoende te doen is.
Uit de voorgaande berichten maak ik op dat het Maasticht wordt, dus zal ik op een later tijdstip terugkomen op een shooting in Emmen. Ik wil dan toch ook proberen om de vaste dierentuin fotograaf mee te krijgen. Ik weet dat ie weleens workshops geeft in het dierenpark. Daar kunnen we met z'n allen nog wat van opsteken. Ik beloof dat ik info ga inwinnen en hier volgend jaar op terug kom. (wat klinkt dat ver weg).

Ha Ruud,

Ik dacht al dat jij dat was uit de chat ;). Je moet inderdaad beslist terugkomen op Emmen.
En wat Maastricht betreft, het is nog niet zeker hoor, maar het lijkt mij ook wel leuk.

Jacki

NoName
15 november 2002, 23:12
Hallo Jacki
wij zijn altijd in voor een SD Day
en op 29 december zijn wij allebij vrij dus wij komen graag
lezen wel wat voor locatie het word

Groetjes NoName

mic
15 november 2002, 23:45
Maastricht op 29 December... Wel koud maar goed.

j@n
16 november 2002, 00:06
Gezocht Mestreechteneer of iemand uit de nabije omgeving die samen met mij op 29 december (unne daag tussen Keersmes en nuujoar) een shooting day wilt organiseren.

Vrundjelike kòmplemènte

jakke
16 november 2002, 02:54
Ik ben wel gene maastrichtenaar, maar alle plekjes die j@n opnoemde kende ik toch ook wel goed (en het is inderdaad allemaal de moeite - vooral de omgeving van de Helpoort is mooi).
Als het regent lijkt me het wel wat moeilijk (je hebt wel bvb het Bonnefantenmuseum, maar daar mag je dan weer waarschijnlijk niet fotograferen)

eMJeke
16 november 2002, 08:25
Leuk idee :cool: een shooting in Maastricht, ik kom ook als de wegen berijdbaar zijn natuurlijk, want ik verwacht dit jaar een witte kerst om van die sfeervolle foto's te kunnen maken ;)!

mic
16 november 2002, 12:50
<font face="Arial Black">Ik zal er zijn.</font id="Arial Black">
OK , het staat nu vast.
Ik kom zeker op de Shooting Day maastricht op 29 December.

Jacki
16 november 2002, 17:06
Originally posted by eMJeke
Leuk idee :cool: een shooting in Maastricht, ik kom ook als de wegen berijdbaar zijn natuurlijk, want ik verwacht dit jaar een witte kerst om van die sfeervolle foto's te kunnen maken ;)!

We zullen proberen er een witte kerst bij te regelen :cool: :cool:.
Leuk dat je komt.
Dat geldt uiteraard ook voor Mic ;).

Jacki

mic
16 november 2002, 18:47
neenee wit hoeft niet, liever geen sneeuw.
Als t' kan: Droog weer, geen regen, rond de 12° C. Geen wind.
En s'morgens een leuke Taverne die open is op zondagvoormiddag en warme koffie heeft... (voor jaja)
en s'middags een lekkere lunch.
en in de namiddag een Fanta...
Ik zie 't wel zitten.
Kan bijna niet wachten, ik ga nu m'n batterijen alvast opladen. ;)

darix
17 november 2002, 10:27
jaaaa ! Hier nog eentje die wel wil in Maastricht :D
Ik ga alvast die datum 29/12/2002 reserveren in mijn agenda.
Alvast aan de trekker van dezen trein mijn dank voor zijn inspanningen. :)

Triker
17 november 2002, 15:50
Sign us in: Triker & Flee :D

jmvanos
18 november 2002, 20:01
Jos en ik zijn er ook voor in, maken we er lekker een weekendje van. Om 's morgens te gaan rijden (waarschijnlijk redelijke vroege start vanwege vroeg donker), dan moeten we wel heel vroeg uit de veren.
Hopelijk zijn er ergens nog kamers vrij ;)
Wanneer e.e.a. definitief doorgang vindt, dan graag het verzamelpunt z.s.m. doorgeven, dan kunnen we daar hopelijk in de buurt overnachten.

Jacki
18 november 2002, 20:06
Originally posted by jmvanos
Jos en ik zijn er ook voor in, maken we er lekker een weekendje van. Om 's morgens te gaan rijden (waarschijnlijk redelijke vroege start vanwege vroeg donker), dan moeten we wel heel vroeg uit de veren.
Hopelijk zijn er ergens nog kamers vrij ;)
Wanneer e.e.a. definitief doorgang vindt, dan graag het verzamelpunt z.s.m. doorgeven, dan kunnen we daar hopelijk in de buurt overnachten.

Hoi Hannie,

Leuk dat jullie ook komen. De kans is aanwezig dat er nog meer mensen in Maastricht overnachten, maar dat hoor je tzt nog wel.
Zodra er meer duidelijkheid is, hoor je dat natuurlijk.

Jacki

jmvanos
18 november 2002, 20:17
Thanks voor de snelle reply. Ik ben blij dat Jos ook is "gegrepen" dankzij mijn blessure en de SD Lommel, waar hij foto's gemaakt heeft.

svenM
18 november 2002, 20:42
Ik durf nog niks met zekerheid zeggen,
maar het klinkt heel interessant, en als ik kan kom ik zeker!

groetjes,
svenM

mic
19 november 2002, 17:13
Joepieee, dan gaan we elkaar nog eens allemaal zien.

En wat staat er op 't programma? Is dit al geweten?
en om hoe laat moeten we waar zijn? Alé heeft voor mij niet veel belang... jaja komt me oppikken met de jajabus ;)
Hopelijk hebben we prachtig weer.
We gaan weer lachen.

Alvast een stadsplan...
http://www.idmaastricht.com/images/ico-mtricht.jpg

Tommie
22 november 2002, 19:23
Eventjes terug omhoog krikken :D Ik wil nog wat meer volk daar in Mestriiiiiiiich ;) :D :cool:

Jacki
22 november 2002, 19:38
Originally posted by Tommie
Eventjes terug omhoog krikken :D Ik wil nog wat meer volk daar in Mestriiiiiiiich ;) :D :cool:

Thanx Tommie :D.
Dit weekend komt er een nieuw sticky topic over Maastricht, zodat niemand het over het hoofd kan zien.

Jacki

Z900
23 november 2002, 11:29

Originally posted by Tommie

Thanx Tommie :D.
Dit weekend komt er een nieuw sticky topic over Maastricht, zodat niemand het over het hoofd kan zien.

Jacki

YES, daar zitten we op de wachten, het organisatietalent van J en V. :cool:

mvg,

Jacki
23 november 2002, 11:36
Originally posted by Z900

J en V én J :D.

J.

Z900
23 november 2002, 11:51

Originally posted by Z900

J en V én J :D.

J.

oeps, nog iemand :(...allez dat moet j@n zijn :rolleyes:.

mvg,

Vonne
23 november 2002, 13:06
Ha ha, organisatietalent .......... :D :D :D
Dag dag
Vonne

Triker
25 november 2002, 11:43
We zoeken nog een leuk hotel in Maastricht voor de photo shoot, iemand nog ideeen of positieve ervaring met hotels in Maastricht?

miranet
28 november 2002, 01:28
Hotels in Maastricht:
http://www.hotellacolombe.nl ligt midden in de stad, en is niet te duur,
http://www.bilderberg.nl Crowne Plaza, duur, maar erg mooi gelegen
http://www.bastionhotel.nl middenklasse, ook gunstig gelegen voor een wat wandeling langs plekjes van Maastricht waar de meeste mensen niet komen. Tevens dicht bij het centrum (Markt)

Een zeer goede startplaats voor het vinden van geschikte hotels is overigens de site van VVV Maastricht: http://www.vvvmaastricht.nl/

Ben graag bereid e.e.a. organisatorisch te ondersteunen en mensen rond te leiden, maar wat wordt er eigenlijk verwacht? Van hoe laat tot hoe laat denkt men actieve ondersteuning nodig te hebben?
Goon veer oet ete? En wat zowt geer daan welle preuve?

Overigens, kijk eens even naar mijn posting http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=10918 en bedenk je dan nog eens of je nog wel naar Maastricht wil komen...

Groete oet Mestreech!

Vincent Bakker

mic
28 november 2002, 10:11
En??? (effe naar boven gooien)

Weten we al iets meer over de Shooting Day in Maastricht?
Op 29 December.
om hoelaat?
Waar?
Wie gaat er allemaal?
en wat moeten we aandoen? Is het koud?
En waar gaan we eten?
en is er Fanta?
('t zal wel allemaal in orde komen, ik weet 't wel...maar ben nieuwsgierig he...)

jakke
28 november 2002, 10:18
Originally posted by mic
en is er Fanta?
('t zal wel allemaal in orde komen, ik weet 't wel...maar ben nieuwsgierig he...)

Er is enkel nederlandse Fanta en Tinne komt naakt

jmvanos
28 november 2002, 11:41
Miranet, volgens mij heb je hier een schat aan info gegeven. Geweldig !

NoName
28 november 2002, 16:14
Al komt Tinne niet naakt ;) en is er geen Fanta :(
wij zijn nog steeds van plan om te komen (WIJ KOMEN) :) :)
zie met spanning op verdere info te wachten :o :o
Groetjes NoName En Coby

Z900
28 november 2002, 19:32
Gaan voledig mee met Noname :D

hotelletje is geboekt.... J. heb jij al bevestiging gekregen ?

mvg,

Tinne
28 november 2002, 19:58
Originally posted by jakke

Originally posted by mic
en is er Fanta?

Er is enkel nederlandse Fanta en Tinne komt naakt

Seg Jakke !!! Dat was verrassing he :rolleyes: :rolleyes: :D :p ;) ;)

Blinker
28 november 2002, 20:41
Yow ! Magge we ook komen zonder camera ? Ik zou eigenlijk eens enkele van die dingen van kortbij willen bekijken zonder dat er een kleffe verkoper over mijn schouder loert... Wat doen jullie eigenlijk zoal op zo'n shooting-dinges ?

jaja
28 november 2002, 20:53
Hallo Blinker,

Uiteraard ben je ook welkom zonder camera en kan je die "digi-dingens" eens van kortbij zien.
Wat we doen?
- vooral veel foto's maken ...
- van elkaar leren ...
- leuke babbels ...
- elkaar beter leren kennen ...
- veel plezier hebben ...
- nog meer plezier hebben ...
- nog veel meer plezier hebben ...
:)

Jaja

Erik Mansvelders
28 november 2002, 20:55
Originally posted by BlinkerYow ! Magge we ook komen zonder camera ? ... Wat doen jullie eigenlijk zoal op zo'n shooting-dinges ?

Blinker, de reden voor een shooting-dinges is natuurlijk de shooting, maar de 'dinges' speelt minstens een even grote rol ;) (goed geformuleerd dus).

Het is dus vooral te doen om je te amuseren en daarbij foto's te maken, mensen die van het forum kent eens echt te ontmoeten ed. En dus ben je zeker ook zonder camera welkom. Je kunt dan rondkijken, vragen stellen ed, en ook zonder camera kan het de moeite zijn om te komen (je zou overigens de eerste niet zijn die zonder camera naar een shooting komt). Dus gewoon komen,

Erik

Tinne
28 november 2002, 20:58
Blinker,
Wat de rest doet weet je nu al :)
Ik moest normaal uit een taart springen maar nu dat Jakke zijne mond niet kon houden gaat dat feestje niet door :D :D ;) ;) ;)
grapje !!! :p ;) ;)

Erik Mansvelders
28 november 2002, 20:58
Haha, terwijl ik aan het typen was, was jaja daar ook al mee bezig. En je ziet, ook hij legt de nadruk op plezier ;).

Eigenlijk alleen Mic niet; die komt wel altijd maar hij houdt niet zo van plezier, die wil alleen maar héél serieus foto's maken ;) :D

NoName
28 november 2002, 21:17
Originally posted by Erik Mansvelders
Haha, terwijl ik aan het typen was, was jaja daar ook al mee bezig. En je ziet, ook hij legt de nadruk op plezier ;).

Eigenlijk alleen Mic niet; die komt wel altijd maar hij houdt niet zo van plezier, die wil alleen maar héél serieus foto's maken ;) :D

Wedden dat je Mic kan plezieren ?
kietel hem maar een met een D60 en aantal lenzen
dan kraait hij het uit van plezier :D :D ;)

Z900
28 november 2002, 21:46
Originally posted by Erik Mansvelders

Lache Erik (chi chi), die mic, tja das een serieuze shooter.....postzak badges meenemen wil wel eens helpen ;)

mvg,

Act
28 november 2002, 22:41
Blinker, je moet het niet ver gaan zoeken. Een cam zoals die van de dochter van Jakke is prima. Die trekt "wild animals". Ik heb er ook zo eentje en breng die mee. Hé Mic? :p :p :p

mic
28 november 2002, 23:25
Zo is het.
ik ben altijd bloed serieus.... ;)
Maar als er geen Fanta zou zijn...
Dan kom ik niet... of breng ik hem zelf mee.
Maar mag je Fanta zomaar in Nederland invoeren? ik zou niet graag opgepakt worden voor smokkelen...

(Waar halen ze in Godsnaam uit dat ik serieus ben?)

Jacki
28 november 2002, 23:48
Originally posted by mic
Zo is het.
ik ben altijd bloed serieus.... ;)
Maar als er geen Fanta zou zijn...
Dan kom ik niet... of breng ik hem zelf mee.
Maar mag je Fanta zomaar in Nederland invoeren? ik zou niet graag opgepakt worden voor smokkelen...

Volgens mij mag je al Fanta invoeren sinds Nederland en België in de Benelux zitten :D.

Serieus, Mic, je bedoelt toch niet dat je NIET serieus bent :eek: :p

Jacki

mic
29 november 2002, 00:01
Nee, ik bedoel juist het tegenovergestelde.
En ik breng m'n eigen Fanta mee...voor 't geval dat. ;)

We gaan ons weer amuseeren he. :cool: ;) :)

Lazy Charles
29 november 2002, 06:15
Originally posted by mic
Zo is het.

Je zou je eigen avatar natuurlijk eens goed kunnen bekijken :D :D :D

mic
30 november 2002, 12:53
Originally posted by Lazy Charles

Originally posted by mic
Zo is het.

Je zou je eigen avatar natuurlijk eens goed kunnen bekijken :D :D :D

Hoe? is m'n avatar te serieus???
Alé nu... ik probeer er zo nonchalant mogelijk uit te zien op m'n avatar... ;)

Tinne
30 november 2002, 19:41
mic, uwe avatar gewoon laten, hij is geweldig :) :) :D ;)

mic
30 november 2002, 19:48
Originally posted by Tinne
mic, uwe avatar gewoon laten, hij is geweldig :) :) :D ;)

Dank U Tinne...Ik begon al aan mezelf te twijfelen. ;)

Jacki
30 november 2002, 23:07
Er is een nieuw, definitief topic over de shooting in Maastricht.
Kijk daar dus voor het laatste nieuws in plaats van hier ;) :D :p.

Jacki

jee-esteke
1 december 2002, 03:06
'k ga toch ni mee denk ik .....ik kan daar toch niks gaan doen.

Jacki
1 december 2002, 10:12
Originally posted by jee-esteke

Hoezo, is je cam stuk :(?

Jacki

mic
1 december 2002, 18:08
Originally posted by jee-esteke

Ale nu ??
Ik kan daar ook niks gaan doen...Ik ga alleen mee om te eten en Fanta te drinken... en te kletsen. ;)

Jacki
1 december 2002, 19:53
Originally posted by mic
Ale nu ??
Ik kan daar ook niks gaan doen...Ik ga alleen mee om te eten en Fanta te drinken... en te kletsen. ;)

Dat is precies de juiste instelling Mic :D :D.

Jacki