Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

raw - 3 stops???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • raw - 3 stops???

    Ok ok ok... ik heb iest stoms gedaan en vergeten terug te zetten op de camera. Nu heb ik een paar heel mooie foto's van een reiger genomen waarbij het wit zelfs met -2 stops nog uitgebrand is. En uitgerekend steek iemand een rotje af ... weg reiger En ik was er zo dichtbij

    Is er een programma dat nog verder gaat? Ik gebruik het standaard programma van de 350D

    Zal wel niet he?

    Thnx
    MM
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: raw - 3 stops???

    In uitgebrande stukken ga je helaas nooit opnieuw detail krijgen, zelfs al zou je twintig stops terugschroeven in de nabewerking. Ik denk dat je gaat moeten wachten op een nieuw reigermoment, MadMax.
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #3
      Re: raw - 3 stops???



      echt bale... De foto was zo mooi.
      Maar evengoed bedankt

      MM
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: raw - 3 stops???

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
        Ok ok ok... ik heb iest stoms gedaan en vergeten terug te zetten op de camera. Nu heb ik een paar heel mooie foto's van een reiger genomen waarbij het wit zelfs met -2 stops nog uitgebrand is. En uitgerekend steek iemand een rotje af ... weg reiger En ik was er zo dichtbij

        Is er een programma dat nog verder gaat? Ik gebruik het standaard programma van de 350D

        Zal wel niet he?

        Thnx
        MM
        Daar is jammer genoeg niets meer aan te doen, tenzij je vlakken gaat klonen en bewerken.

        Wat jij nodig hebt is een programma om rotjesaanstekers een halve minuut met hun hoofd onder water te houden...
        Fullator
        Fotostudio Candela Zone
        website: http://www.chronax.be
        website: http://www.marquisemodels.eu

        Comment

        Working...
        X