Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto in GVA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto in GVA

    Vandaag zie ik een foto gepubliceerd die ik gisteren maakte op een persconferentie. Aangezien het om mijn baas ging heb ik de foto gratis ter beschikking gesteld van de kranten die geïnteresseerd waren, mits ze mijn naam zouden vermelden. En wat zie ik onder de foto? 'Foto GVA' jawel..
    Nu niet dat het zo'n kunstwerk is, het is maar een gewone foto, maar dat is toch weer typerend.. Ik heb de indruk dat kleine magazines vaak professioneler werken dan de gevestigde waarden...

  • #2
    Re: Foto in GVA

    Ik zou op zijn minst reageren naar de krant toe. Of het een goeie foto is of niet, ze hebben 'm gebruikt.
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #3
      Re: Foto in GVA

      Yep, ik heb al gereageerd.. Maar 'k wilde hier ook ff mijn ei kwijt

      Comment


      • #4
        Re: Foto in GVA

        Ik heb ooit hetzelfde meegemaakt ! Weinig aan te doen mits je toestemming gaf. Aangezien jij ook geen erkende persfotograaf bent zit daar een dubbel kantje aan. Daarom gaan ze vermelden GVA (omdat zij aan de foto geraakt zijn hoe dan ook), maar ze zetten er ook soms "ingezonden" bij. Maar jou naam niet omdat ze dan laten zien dat ze gebruik maken van vrijwilligers.
        Het speelt zich allemaal wat in een schemerzone af en ze gaan er ook vanuit dat je de kosten voor een rechtzaak niet gaat maken Zie hier het nut van een vereniging als SOFAM

        Comment


        • #5
          Re: Foto in GVA

          Het is al opgelost.. Lag blijkbaar aan onze persverantwoordelijke.. 'k Zal eens aan zijn oren gaan trekken..
          Last edited by Photopit; 15 december 2005, 14:20.

          Comment

          Working...
          X