Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's inlijsten voor expositie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's inlijsten voor expositie

    deze 2 foto's wil ik inlijsten, heeft iemand een leuk adresje of tips om dit niet al te duur te laten doen.Ze worden voor een expositie gebruikt dus nog wel een beetje aangepast.

    deze

    en deze
    Last edited by jochem van wetten; 13 december 2005, 14:35.

  • #2
    Re: Jochem zoekt raad :-)

    Er zijn natuurlijk wel plaatselijk zaken te vinden denk ik maar een keten die dit bij mijn weten doet en zowel in Nederland als in België zaken heeft is EXPO.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Jochem zoekt raad :-)

      Oja inderdaad stom nog niet aan gedacht.Maar is dat wel expositie waardig?

      Comment


      • #4
        Re: Jochem zoekt raad :-)

        Oorspronkelijk geplaatst door jochem van wetten
        Oja inderdaad stom nog niet aan gedacht.Maar is dat wel expositie waardig?
        beste,
        Dit is eigenlijk geen rechtstreeks antwoord op je vraag maar wel op aanwezige kritiek(en)
        vooralleer je aan een expositie denkt, zou ik toch nog wat publiceren hier en daar op forums en zien wat de replieken en kritieken zijn. Niet dat dit zalig makend is, maar het kan toch min of meer een leidraad zijn. Voor mij is het idee die achter je foto's zit, zeker niet slecht , deze bewerkingen des te minder , dus sorry zelfs het kader niet waard . Aanzie dat als mijn persoonlijke bijdrage op je vraag en niet als een dumper op je pogingen en verdere evolutie.
        Last edited by Guest9; 13 december 2005, 19:02. Reden: ze toegevoegd

        Comment


        • #5
          Re: Jochem zoekt raad :-)

          Eerlijk gezegd vroeg ik niet om een mening maar fijn dat je het even laat weten.
          Nou IK denk niet aan expostities maar andere mensen hebben mij daarvoor gevraagd dus denk dat je mening over mijn werk niet door iedereen gedeeld wordt.
          Over het algemeen raden mensen me juist aan om mijn werk te exposeren.
          Gelukkig dat smaken verschillen en ik over het algemeen alleen positieve reacties krijg.

          Ik bedoel het volgende ook niet als kritiek: ik heb eens gezocht "google" of hetgeen wat jij zegt van een persoon komt die verstand van foto's heeft of niet, dat bepaald of ik het serieus moet nemen of niet.Maar zo te zien hoef ik het niet serieus te nemen.
          Last edited by jochem van wetten; 13 december 2005, 17:52.

          Comment


          • #6
            Re: Jochem zoekt raad :-)

            Oorspronkelijk geplaatst door jochem van wetten
            Ik bedoel het volgende ook niet als kritiek: ik heb eens gezocht "google" of hetgeen wat jij zegt van een persoon komt die verstand van foto's heeft of niet, dat bepaald of ik het serieus moet nemen of niet.Maar zo te zien hoef ik het niet serieus te nemen.
            Je had zoveel moeite niet moeten doen. Gewoon op de link Zweinsteins Street Shots in de signature van ********** klikken en zijn straatfoto's bekijken.
            Kun je alsnog en dan misschien inzien dat dit iemand is van wie jij zowel als ik nog veel kan leren
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: Jochem zoekt raad :-)

              Ik zeg al ik bedoel het niet negatief en hij hopelijk ook niet maar ik vroeg niet om een mening over mijn werk maar om een adresje om werken in te lijsten.En natuurlijk had ik z'n site bekeken en kom ik weer terug op mijn verhaal over smaken veschillen.

              Comment


              • #8
                Re: Jochem zoekt raad :-)

                Een zaak genaamd Lucas , heeft verschillende fillialen

                LUCAS CREATIV


                Meerhout: Molsebaan 33, 2450 Meerhout. Tel: 014/30.04.75
                Vroenhoven: Maastrichtsestwg. 223, 3770 Vroenhoven. Tel: 012/45.72.00
                Veltem-Beisem: Kroonstraat 182, Veltem-Beisem. Tel: 016/48.04.30
                Schoten: Bredabaan 1303, 2900 Schoten. Tel: 03/646.64.92
                Boomsesteenweg 56 A, 2630 Aartselaar. Tel: 03/877.50.61
                Temse: Laagstraat 6, 9140 Temse. Tel: 03/771.65.50
                Gent (Le Saffre): Onderbergen 76 A, Gent. Tel: 09/223.27.9
                Kortrijk: Voorstraat 37, 8500 Kortrijk. Tel: 056/21.51.14

                Comment


                • #9
                  Re: Jochem zoekt raad :-)

                  Oorspronkelijk geplaatst door jochem van wetten
                  Oja inderdaad stom nog niet aan gedacht.Maar is dat wel expositie waardig?
                  Beste,
                  sorry hoor, maar op dergelijke nonsens reageer ik niet meer,ik wens je veel succes en zal terecht niet meer reageren op je betere werken, je bent de beste leer je eigen postings lezen
                  spijtig genoeg zijn de foto's die je hier toonde veel minder dan deze op je website
                  Last edited by Guest9; 13 december 2005, 18:10.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jochem zoekt raad :-)

                    Tjonge Ben al een tijdje op deze site rond aan het neuzen maar dergelijken kinderachtig gedrag ben ik nog nergens tegen gekomen.

                    Keefje bedankt voor je Tip

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jochem zoekt raad :-)

                      Oorspronkelijk geplaatst door jochem van wetten
                      Maar zo te zien hoef ik het niet serieus te nemen.
                      Dit zou ik maar eens verder bekijken mijn gedacht

                      mijn foto's zijn tenminste al mijn eigen werk en zijn geen sequellen van stock foto's iets wat van jou niet kan gezegd worden amen en uit
                      Last edited by Guest9; 13 december 2005, 18:58.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jochem zoekt raad :-)

                        [MOD] Mag ik de heren wat tot kalmte aanmanen?
                        Deze topic toch hoort niet thuis in Fotobewerking, het is een vraag hoe je meerdere foto's best kan inlijsten voor een expositie en waar het materiaal te vinden is. Vandaar verplaatsing naar Algemeen.
                        De onduidelijke topictitel werd eveneens aangepast.

                        Willy
                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto's inlijsten voor expositie

                          Hi Hombre,

                          Alles is terug kalm hier. Er werd hooguit met een paar kaders gegooid maar dat is nu over.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto's inlijsten voor expositie

                            Oorspronkelijk geplaatst door DanyDC
                            Hi Hombre,

                            Alles is terug kalm hier. Er werd hooguit met een paar kaders gegooid maar dat is nu over.
                            Der zijn grote verschillen in kaders hé Dany. Toch iets om voorzichtig mee te zijn, IMHO.
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment

                            Working...
                            X