Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

karton voor passe-partouts

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • karton voor passe-partouts

    Hey,

    Kent er iemand een winkel in de Noorderkempen (Turnhout – Hoogstraten) waar ik passe-partout-karton kan kopen? Ik ben van plan om morgen bij Schleiper in Antwerpen langs te gaan, maar als er een winkel dichter in de buurt is waar ik gelijkaardig materiaal kan kopen, is dat veel eenvoudiger.

    Greetz,
    Joe Spirelli

  • #2
    Re: karton voor passe-partouts

    Raadpleeg de gouden gids en zoek winkel voor kunstenaars.

    Die hebben dit allemaal!

    Wanneer je niet tegen de verplaatsing opziet kan je zeer voordelig kopen in Maaseik een passe Partout van 40 x 50 voor 1.50 Euro uitgesneden voor 1.60 Euro. Ik weet je naam niet meer maar zal er eens achter zoeken en dan pas ik deze posting aan.

    MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 12 december 2005, 11:06.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: karton voor passe-partouts

      in Turnhout kan je bij de klassieke kunsthandels-inlijsters langsgaan om passe-partouts te kopen...ik denk dan aan Moonen in Paterstraat of Trusty op de steenweg op Mol.... maar daar betaal je natuurlijk genoeg hè...

      ga gewoon naar antwerpen en koop er je ding...komt veel goedkoper uit...en heb je keuze zat
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Re: karton voor passe-partouts

        Je kan het ook een proberen bij Bozzy in de Gasthuisstraat.

        En mocht je naar Antwerpen gaan... behalve bij Schielper, kan je in Antwerpen ook terecht bij De Wieuw. Heb daar laatst ook passe-partout karton gekocht. Ze hebben daar zelf een formaatje groter dan mij Schielper (als ik me niet vergis).


        Kris.
        My work: VICTORIE.com

        Comment


        • #5
          Re: karton voor passe-partouts

          In Schoten tegen Merksem - Brasschaat aan is er ook eentje.
          Lucas Creativ Schoten: Bredabaan 1303, 2900 Schoten. Tel: 03/646.64.92
          heeft ook wel wat en is zeer redelijk van prijs op sommige dingen goedkoper dan Schielper
          D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

          Comment


          • #6
            Re: karton voor passe-partouts

            Oorspronkelijk geplaatst door lks712
            Je kan het ook een proberen bij Bozzy in de Gasthuisstraat.

            En mocht je naar Antwerpen gaan... behalve bij Schielper, kan je in Antwerpen ook terecht bij De Wieuw. Heb daar laatst ook passe-partout karton gekocht. Ze hebben daar zelf een formaatje groter dan mij Schielper (als ik me niet vergis).


            Kris.
            De Wieuw is duuuuuuuur hé,
            en heeft ook niet zoveel materiaal voor kaders en passe-partouts.
            D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

            Comment


            • #7
              Re: karton voor passe-partouts

              indien er imeand nog ppt moet hebben laat je het me maar weten ik heb er hopen liggen.
              Wel zelf uit te snijden!

              Ik wil er wel een kleine vergoeding voor en je moet ze zelf komen ophalen!

              Comment

              Working...
              X