Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

low key 18+

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • low key 18+

    Mijn eerste naakt en low key shoot.
    mijn persoonlijke smaak is bodyparts zoals borsten ingesmeerd met olie en met water besprenkeld, te fotograferen met 1 klein lampje zodat je zeer weinig licht heb met veel schaduw.

    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

  • #2
    Re: low key 18+

    Snap het resultaat dat je wilt behalen, maar kun je mij uitleggen waarom je voor deze pose kiest!!?

    Je hebt olie en water... een naakt model en een witte blouse inlc een lamp!!

    Dat bij elkaar opgeteld moet je zeker betere poses kunnen ontwerpen dan datgeen wat ik hier zie!!

    De nek is enigzins storend in beeld gebracht door het lichtval. De olie met water komt in z'n geheel niet tot z'n recht in deze foto, en dat is jammer....

    Ik zou een andere pose gekozen hebben met deze setting, maar dat zal wel mijn eigen smaak zijn!! Mocht je toch ideeen hierover willen wisselen, dan weet je mij te bereiken
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Re: low key 18+

      heel mooi dat licht en goed dat beide borsten niet geheel te zien zijn, over nagedacht goed hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: low key 18+

        Ocharmkes één tepeltje zichtbaar en er al een 18+ foto van maken ?
        Beetje overdreven misschien.
        Mark (300D)

        Comment


        • #5
          Re: low key 18+

          Zeer knap voor een eerste poging , inderdaad misschien een beetje minder hals ( en wat dat label 18+ betreft ; als ge dat nu niet had gezet had er iemand daar wel een opmerking over gegeven hoor ! )
          Nikon D70 en Nikon Coolpix 8700 / 18-70DX / 70-300 / Nikkor Macro 105 / SB600

          Comment


          • #6
            Re: low key 18+

            Ik vind je idee met olie idd goed, maar die druppels geven mij het idee dat mevrouw last heeft van uitslag op haar borst. Ik denk dat hij zonder druppeltjes nog beter was geweest...

            Comment


            • #7
              Re: low key 18+

              Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox
              Ocharmkes één tepeltje zichtbaar en er al een 18+ foto van maken ?
              Beetje overdreven misschien.

              Daar ben ik het ook 100% mee eens en ik vermoed 99,99% van onze leden.

              Je doet daar meer kwaad dan goed mee vrees ik...

              We(ik) voel me net behandeld(bemoederd) als een klein kind.


              -Betreft de foto die kan ik wel smaken, maar de crop vind ik niet gans geslaagd.

              Comment


              • #8
                Re: low key 18+

                Ach wat, die 18+ staat er alleen bij om kijkers te lokken.

                Comment


                • #9
                  Re: low key 18+

                  kijkers lokken... het is gelukt

                  maar ik vind het wel een erg mooi plaatje hoor.

                  Comment


                  • #10
                    Re: low key 18+

                    zeer knappe foto. Integendeel,hals stoort me totaal niet.
                    ___________________________
                    EOS 300D/ wat glas/ EF-500DG SUPER/ Multi lens hood/ CF ULTRA II 4Gb.

                    Comment


                    • #11
                      Re: low key 18+

                      Met kijkers lokken geen probleem. Hoe meer hoe liever. Dit hoort trouwens bij de fotografie als een zonnebril bij een yup.
                      Het is wel een beetje jammer als dit gebeurt met iets dat eerder met leven en schoonheid vandoen heeft (dit zelfs in zekere mate symboliseert) dan met een 18+ labeltje...
                      Voor een handjevol meer prenten....

                      Comment


                      • #12
                        Re: low key 18+

                        18+ als ik het er niet bij had gezet waren er velen gevallen over een blote borst, zet je het erbij is het ook niet goed.

                        iedereen bedankt DIE EEN POSITIVE REACTIE heeft gegeven.

                        Triker jou spreek ik nog. nee grapje.
                        poses zijn zeker niet mijn sterkste kant, bij al mijn foto's vind ik de pose die ik wil neer zetten niet goed uit komen.
                        dat gevoel heb ik nog niet (mischien krijg ik het ook niet), waardoor mijn foto's niet dat warme gevoel hebben.
                        Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

                        Comment


                        • #13
                          Re: low key 18+

                          Beste Wilco,

                          je schreef me laatst steeds meer modellenwerk te doen en aan deze foto is dat goed te zien. Ook al ben je zelf nog niet helemaal tevreden (en dat is altijd goed zelfkritiek) ik vind dat de kwaliteit van jouw modellenfoto's duidelijk ziet toenemen.
                          Dit vind ik gewoon een goede foto, mooie belichting en met de pose is niets mis. En ja dat 18+ moet er zeker bij voor de mensen die op hun werk kijken en natuurlijk ook om mensen te lokken.

                          groet

                          Comment


                          • #14
                            Re: low key 18+

                            Oorspronkelijk geplaatst door wilco v dijk
                            Mijn eerste naakt en low key shoot.
                            mijn persoonlijke smaak is bodyparts zoals borsten ingesmeerd met olie en met water besprenkeld, te fotograferen met 1 klein lampje zodat je zeer weinig licht heb met veel schaduw.


                            Hoe zou het komen dat ik de foto niet te zien krijg ?
                            Ik krijg enkel een rode X in een vierkan vlak te zien . Wat is de reden hiervan ?

                            Comment


                            • #15
                              Re: low key 18+

                              zie ook niks

                              grt Frank

                              Comment

                              Working...
                              X