Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Classic Club Races Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Classic Club Races Zolder

    Een eerste poging om wat 'panning' in mijn foto's te brengen. Voordien altijd veel te statisch (maar scherp). Nu meer panning maar veel meer wazige foto's . Oefening zal ooit wel kunst baren zeke ? (hoop ik toch).
    Toestel is een Eos 350d met 75-300mm lens .








    Canon EOS350D


  • #2
    Re: Classic Club Races Zolder

    Er zit nu duidelijk snelheid in .
    Bij panning-foto's met een wat langere sluitertijd is het aantal echt scherpe foto's wel lager dan wanneer je een zo kort mogelijke sluitertijd kiest, maar dan zit er geen actie in de foto.

    Welk programma is er gebruikt bij het resizen, want ik zie (vooral bij de tweede foto) lijnen met "tandjes".
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Classic Club Races Zolder

      Tikkeltje vroeger afdrukken, je hebt steeds de achterkant in beeld, niet de voorkant maw

      Panning is wel geslaagd, hopelijk zijn de meeste van je shots gelukt
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Classic Club Races Zolder

        Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
        Tikkeltje vroeger afdrukken, je hebt steeds de achterkant in beeld, niet de voorkant maw

        Probleem is dat je tussen de 'veiligheidsnetten' staat en dus niet veel anders kan dan zo foto's nemen . Ideaal is als je de ruimte hebt en foto's vanuit verschillende hoeken kan nemen....
        Canon EOS350D

        Comment


        • #5
          Re: Classic Club Races Zolder

          Niet simpel, heb er ook nog moeite mee, morgen weer oefenen daar in Zolder.
          Vanaf welke plaats zijn die foto's getrokken ?

          Voorkeur voor nr. 3.

          Groeten,
          Hans.
          www.rallyandraces.com

          Comment


          • #6
            Re: Classic Club Races Zolder

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
            Er zit nu duidelijk snelheid in .
            Bij panning-foto's met een wat langere sluitertijd is het aantal echt scherpe foto's wel lager dan wanneer je een zo kort mogelijke sluitertijd kiest, maar dan zit er geen actie in de foto.

            Welk programma is er gebruikt bij het resizen, want ik zie (vooral bij de tweede foto) lijnen met "tandjes".
            Paint shop pro. Inge heeft da programma liggen, vandaar dat ik dat gebruik. Ben zelf absoluut amateur en kan nog geen halve procent van de mogelijkheden van het programma gebruiken . Na onze verbouwing zal ik eens tijd moeten maken om het onder de knie te krijgen .
            Canon EOS350D

            Comment


            • #7
              Re: Classic Club Races Zolder

              Oorspronkelijk geplaatst door derHans
              Niet simpel, heb er ook nog moeite mee, morgen weer oefenen daar in Zolder.
              Vanaf welke plaats zijn die foto's getrokken ?

              Voorkeur voor nr. 3.

              Groeten,
              Hans.
              Das aan de chicane na de sacramentsheuvel, aan het hokje van de 'security'.
              Canon EOS350D

              Comment

              Working...
              X