Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laura in de sneeuw !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laura in de sneeuw !


  • #2
    Re: Laura in de sneeuw !

    Dit lijkt een combinatie van 2 fotos te zijn? Klopt dat?

    Comment


    • #3
      Re: Laura in de sneeuw !

      Oorspronkelijk geplaatst door Jo-TMBAMF
      Dit lijkt een combinatie van 2 fotos te zijn? Klopt dat?
      Inderdaad ; hoop dat ik niet te veel eraan gefoefeld heb ; het is nu eenmaal niet mijn specialiteit..photoshoppen !

      Comment


      • #4
        Re: Laura in de sneeuw !

        Hmmm lukt niet voor me.... Zet haar keer in echt in de sneeuw!! Laat ze erin spelen!

        Greetz
        Dj

        Comment


        • #5
          Re: Laura in de sneeuw !

          'k Ben aan't wachten tot de achtergrond verandert in de weerkaart, maar 't komt precies niet...

          seppuku.

          Comment


          • #6
            Re: Laura in de sneeuw !

            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
            Hmmm lukt niet voor me.... Zet haar keer in echt in de sneeuw!! Laat ze erin spelen!

            Greetz
            Dj
            Ja maar DJ , er is gene sneeuw meer en wellicht komt er ook gene meer ;
            Je hebt natuurlijk het origineel gezien maar ik vond dit eigenlijk niet zo 'n slechte poging inplaats van een studio achtergrond , vind je niet ?

            Comment


            • #7
              Re: Laura in de sneeuw !

              vind dit een prima bewerking, modelleke komt zo goed naar de voorgrond
              misschien nog wat korreltjes piepschuim en het was compleet

              Comment


              • #8
                Re: Laura in de sneeuw !

                Dat ik het origineel gezien heb heeft er niks mee te maken.

                Je ziet zo dat ze erop geplakt is....

                Ze staat niet zo danig ver van de hekjes en dergelijke, maar toch zijn ze zo klein vergeleken met haar....

                De belichting is ook heel anders... De achtergrond is genomen met het daglicht, het meisje met studiolicht....

                De glans op haar haar zou moeten wijzen op zon of toch een licht in de omtrek... Geen zo'n of licht te bespeuren... Alleen een grijze lucht...

                En zo kan ik nog doorgaan

                En misschien komt er wel sneeuw, het is nog maar begin december en als ik me niet vergis was er vorige winter in februari nog sneeuw.... Want ik heb toen een sneeuwshoot gedaan. Ow nog iets, haar haar zou wel niet zo mooi in de plooi blijven en haar wangetjes roder


                Greetz
                Dj

                Comment


                • #9
                  Re: Laura in de sneeuw !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                  Dat ik het origineel gezien heb heeft er niks mee te maken.

                  Je ziet zo dat ze erop geplakt is....

                  Ze staat niet zo danig ver van de hekjes en dergelijke, maar toch zijn ze zo klein vergeleken met haar....

                  De belichting is ook heel anders... De achtergrond is genomen met het daglicht, het meisje met studiolicht....

                  De glans op haar haar zou moeten wijzen op zon of toch een licht in de omtrek... Geen zo'n of licht te bespeuren... Alleen een grijze lucht...

                  En zo kan ik nog doorgaan

                  En misschien komt er wel sneeuw, het is nog maar begin december en als ik me niet vergis was er vorige winter in februari nog sneeuw.... Want ik heb toen een sneeuwshoot gedaan. Ow nog iets, haar haar zou wel niet zo mooi in de plooi blijven en haar wangetjes roder


                  Greetz
                  Dj
                  Dj , als het echte sneeuw was dan zou inderdaad het haar niet zo mooi in de plooi liggen , haar wangetjes misschien rood of zelfs paars maar ik betwijfel of het de kwaliteit van de foto zou verbeteren.
                  Dat ze zo groot in beeld is gebracht , dat zelfde kan je met een groothoekobjectief , geen probleem .
                  Studioverlichting is natuurlijk anders dan daglicht maar moest het echte buitenopname zijn dan had ik ook opgehelderd met delicaat flitslichtje en dan sprong ze er ook uit .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Laura in de sneeuw !

                    En toch blijf ik erbij dat het teveel opvalt en wil ik eerst keer eentje zien die je werkelijk in de sneeuw trekt...

                    Greetz
                    Dj

                    Comment


                    • #11
                      Re: Laura in de sneeuw !

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                      En toch blijf ik erbij dat het teveel opvalt en wil ik eerst keer eentje zien die je werkelijk in de sneeuw trekt...

                      Greetz
                      Dj
                      Dat kan ik ook zulle , sneeuwfoto's ... in lingerie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Laura in de sneeuw !

                        Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
                        Dat kan ik ook zulle , sneeuwfoto's ... in lingerie

                        Ewel als ge naar hier komt als het gesneeuwd is wil ik nog model staan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Laura in de sneeuw !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                          De belichting is ook heel anders... De achtergrond is genomen met het daglicht, het meisje met studiolicht....

                          De glans op haar haar zou moeten wijzen op zon of toch een licht in de omtrek... Geen zo'n of licht te bespeuren... Alleen een grijze lucht...
                          Wat een onzin, flitslicht heeft dezelfde kleurtemperatuur als daglicht, de toon van de foto lijkt hier alleen iets warmer. Het kon evengoed ingeflitst zijn. Nu over de foto.... Als ik daar stond draaide ik die sjaal toch rond mij

                          Comment


                          • #14
                            Re: Laura in de sneeuw !

                            Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
                            Wat een onzin, flitslicht heeft dezelfde kleurtemperatuur als daglicht, de toon van de foto lijkt hier alleen iets warmer. Het kon evengoed ingeflitst zijn. Nu over de foto.... Als ik daar stond draaide ik die sjaal toch rond mij

                            Dan wil ik toch wel even bewijzen zien als je mij nu even binnen fotografeert met flitslicht en buiten in daglicht in de winter! En dan zonder te photoshoppen mij de resultaten toont! Als je dan net hetzelfde bekomt van licht geloof ik u!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Laura in de sneeuw !

                              't Zal technisch wel zo zijn, maar toch is het knap gedaan in Photoshop (probeer het maar eens !) en vind ik het een leuke foto om naar te kijken.

                              Comment

                              Working...
                              X