Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Limbomania 2005 + mini update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Limbomania 2005 + mini update

    een beetje vanalles wat...







    The Rones omdat ze zijn gewonnen
    Last edited by Maarten_T; 5 december 2005, 23:39.

  • #2
    Re: Limbomania 2005

    pima genomen, zeker in moeilijke omstandigheden, kies hier nr twee wegens de mooie actie

    Comment


    • #3
      Re: Limbomania 2005

      Hey Maarten,

      mooi! de eerste vind ik fel sfeer hebben maar voorkeur gaat ook naar de tweede omwille van interactie zanger met fans. Euh ik zie dat ik er ook op sta

      Moeilijke lichtomstandigheden hé gisteren, maar vond het wel tof te doen als eerste keer. Met welke lens heb je de tweede foto gemaakt?

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #4
        Re: Limbomania 2005

        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
        Hey Maarten,

        mooi! de eerste vind ik fel sfeer hebben maar voorkeur gaat ook naar de tweede omwille van interactie zanger met fans. Euh ik zie dat ik er ook op sta

        Moeilijke lichtomstandigheden hé gisteren, maar vond het wel tof te doen als eerste keer. Met welke lens heb je de tweede foto gemaakt?

        Greetz, RonnyE
        het was niet gemakkelijk neen, veel tegenlicht, maar daar kan je ook leuke dingen mee kheb ook op 1600 iso gewerkt en da gaat nie zo goed samen met mijn 300D

        Tweede foto is gemaakt met de Tokina 12-24. Soms wel handig, zeker omdat je zo kort bij kan.

        Comment


        • #5
          Re: Limbomania 2005

          Inderdaad! Ik heb ook gewerkt met de 17-40 maar mijn ISO niet boven de 400 gebracht. Ik heb er zelfs met ISO 100 gemaakt.

          Ik zal er 3 posten straks. Het is in ieder geval een uitdaging geweest want die spots recht op uw gezicht is niet altijd plezant

          Greetz, RonnyE

          Comment


          • #6
            Re: Limbomania 2005 + mini update

            Update -> The Rones omdat ze gewonnen zijn.
            Last edited by Maarten_T; 5 december 2005, 23:39.

            Comment

            Working...
            X