Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oh mijn hoedje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oh mijn hoedje

    Spijtig dat ik bovenaan een stukje mis.
    Ik heb eraan gedacht wat bij te plakken maar dan moet ik ook het hoedje tekenen ni simpel.

    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

  • #2
    Re: Oh mijn hoedje

    Sfeervol en zeer mooi.
    Je hebt het zelf al aangegeven, en ik zal ook wel niet de laatste zijn die het nodig vind om het te zeggen, maar omdat ik de eerste ben: jammer van dat hoedje.
    Dat tekenen zou niet simpel geweest zijn, maar misschien had je wel een stukje van dat andere hoedje kunnen selecteren, knippen, plakken en de goede richting uitdraaien?
    Voor een handjevol meer prenten....

    Comment


    • #3
      Re: Oh mijn hoedje

      Tja inderdaad spijtig dat hij vanboven tewijnig ruimte heeft.
      Mist imo ook een klein beetje contrast.
      Maar het blijft een foto die de moeite van het posten waard is
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Oh mijn hoedje

        vind dat het moment alles goed maakt hoor, ook het hoedje, een mooie opname.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Oh mijn hoedje

          Joeri, Ik heb een poging gedaan om het wat bij te tekenen, alsook ruis verminderd + levels gespeeld...

          Indien em eraf moet zegget maar

          Comment


          • #6
            Re: Oh mijn hoedje

            nou das toch aardig gelukt vind ik.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Oh mijn hoedje

              Ik vind de oorspronkelijke toch beter. Niet bewerken dus

              Comment


              • #8
                Re: Oh mijn hoedje

                Het bijplakken vind ik goed gelukt. Maar ietske teveel levels. (denk ik beetje persoonlijk). Maar de momentopname is heerlijk geslaagd. Net op de rand van de DOF. En dan natuurlijk die 2 meisjes. Zijn een dankbaar onderwerp.
                [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                Comment


                • #9
                  Re: Oh mijn hoedje

                  hoedje af voor foto en voor de bewerking PS op zijn best zou ik zeggen
                  Groetjes Christianne
                  Christianne's fotoweb
                  BD0243nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oh mijn hoedje

                    Voorgaande niet gelezen, buiten de foto bekeken.

                    Op het juiste moment afgedrukt!
                    Zo zie ik het graag.... Kinderen die niet poseren, gewoon fun hebben en jij maar op het knopje drukken!

                    Nu, er is misschien iets te weinig contrast... En had graag het hoedje er ook helemaal opgehad...

                    Maar vond de poging nog niet het van het...
                    Nu denk ik dat er iets teveel ruimte erboven is en het werkelijke wazige gedeelte stoort me wat...
                    En dat komt waarschijnlijk doordat het bovenste gedeelte wat te hoog is.
                    'k Heb een met een blaadje de helft van het zand boven hen weggedaan en toen stoorde me het wazige gedeelte niet.... Dus misschien nog iets om aan te passen?

                    Mooie spontane foto!

                    Greetz
                    Dj

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oh mijn hoedje

                      Terug een prachtopname van deze fotomodellen
                      mijn poging indien niet goed bevonden laat maar weten


                      Toch een paar hints: indien men de clone stamp gebruikt moet men zeker opletten dat men geen repetitief patroon bekomt dus regelmatig de samples van plaats verwisselen
                      Toegepast: Canvas vergroten, clonen zand, bijtekenen hoedje, wat blur op hoedje om wat beweging te sugereren, wat dodge tool op gezicht rechter modelletje, wat contrast en finaal wat USM
                      Last edited by Guest9; 4 december 2005, 11:52.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oh mijn hoedje

                        Je kunt ook proberen de achtergrond iets reliefrijker, of gelijkmatiger te maken...

                        Voor een handjevol meer prenten....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oh mijn hoedje

                          [QUOTE=scalll]Joeri, Ik heb een poging gedaan om het wat bij te tekenen, alsook ruis verminderd + levels gespeeld...

                          Indien em eraf moet zegget maar

                          Bedankt voor de bewerking maar iets te hé en de achtergrond komt onnatuurlijk over. (maar toch bedankt voor de bewerking zou het zelf niet beter kunnen.)
                          Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oh mijn hoedje

                            Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                            Terug een prachtopname van deze fotomodellen
                            mijn poging indien niet goed bevonden laat maar weten


                            Toch een paar hints: indien men de clone stamp gebruikt moet men zeker opletten dat men geen repetitief patroon bekomt dus regelmatig de samples van plaats verwisselen
                            Dit is de beste bewerking enkel de hoedjes bovenaan missen wat scherpte en contrast.
                            Knap werk
                            Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

                            Comment


                            • #15
                              Re: Oh mijn hoedje

                              De hoedjes zijn het beste in bewerking 1, maar de achtergrond van de foto's is beter in de bewerking 3 van Louis, maar de hoogte is dan weer het beste in bewerking 2 van v.d. bulcke. Kwestie van het moeilijk te maken zou ik dus het liefst een mengeling zien van alledrie

                              Greetz
                              Dj

                              Comment

                              Working...
                              X