Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cross Kievitsheide (Rijkevorsel) Fotopic-album=online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cross Kievitsheide (Rijkevorsel) Fotopic-album=online

    Drie foto's van de cross.
    Het complete album staat ondertussen online mijn Fotopic-album .
    Door het zwaarbewolkte weer heb ik wel het grootste deel van de foto's op iso 800 moeten maken .




    Last edited by Black B@ndit; 4 december 2005, 18:19.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Cross Kievitsheide (Rijkevorsel)

    3 mooie foto's gezien de weersomstandigheden. Eerste is mooi die modder in dat gezicht, alleen dat de jongens niet lang hebben meegereden ,kan ook aan de sneltrein NIELS ALBERT liggen.Jong wat fietste die snel.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

    Comment


    • #3
      Re: Cross Kievitsheide (Rijkevorsel)

      3 mooie

      Die 1é perfect licht.

      Joeri
      Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

      Comment


      • #4
        Re: Cross Kievitsheide (Rijkevorsel)

        Oorspronkelijk geplaatst door Joeri
        3 mooie

        Die 1é perfect licht.

        Joeri
        Het perfecte licht viel bij de eerste foto wel tegen, op iso 800 en f4 had ik nog maar een sluitertijd van 1/200sec . Bij alle foto's heb ik de flitser (580EX) gebruikt als invulflits, en een deel van de foto's die in het album staan heb ik moeten maken met de Sigma 70-200 f2,8 helemaal open, om toch nog een aanvaardbare sluitertijd te krijgen. Maar dan was er eigenlijk weer wat te weinig scherptediepte om de renners goed scherp te krijgen. Het is niet gemakkelijk, sportfoto's maken in deze donkere tijd van het jaar, zeker niet als je tussen de bomen staat .

        Ik had de camera ook manueel kunnen gebruiken, bijvoorbeeld op iso400 / f5,6 / 1/320sec, en dan de flitser alles laten belichten, maar dan wordt de achtergrond zo donker dat het lijkt of de foto's s'nachts gemaakt zijn .

        Het complete album staat ondertussen online, ik heb er langer aan gewerkt om ze te bewerken, dan aan het maken van de foto's zelf .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Cross Kievitsheide (Rijkevorsel) Fotopic-album=online

          3 geslaagde beelden, de eerste is voor mij de beste van de reeks. Scherpte ziet er goed uit, vooral dan weer bij de eerste foto.

          Qua belichting : een 2,8 lens is bijna noodzakelijk om in een bosrijke omgeving aanvaardbare resultaten te bekomen; in raw werken helpt daar nog beter bij, aangezien je dan meer belichtingscorrectie kan doorvoeren dan in jpeg.

          Comment


          • #6
            Re: Cross Kievitsheide (Rijkevorsel) Fotopic-album=online

            Drie prachtige opnames van hard werkende atleten op de fiets.
            De inspanning die de mannen leveren straalt zo van de foto af.
            Groeten Leon
            http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
            Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

            Comment

            Working...
            X