Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met site

    Van mijn kant dan.
    Op diverse computers hier en op kantoor, hangt Explorer als ik de startpagina van BD open. Ik kan wel de subpagina’s bekijken.

    Oplossing was Firefox wat wel goed functioneert. Helaas kan je in Firefox geen plaatjes plaatsen. De gele knop werkt niet en ook de img codes niet.
    Raar dit.

    Maar goed. Via een omweg dus toch mijn eerste post geplaatst. Ik wilde dit even laten weten omdat misschien ook ander mensen zijn met dit probleem.

    Groetjes.
    MM
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Problemen met site

    volgens mij ligt het aan jouw pc...
    ik kan met ie6, opera en firefox BD bekijken en plaatjes posten
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met site

      Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
      volgens mij ligt het aan jouw pc...
      ik kan met ie6, opera en firefox BD bekijken en plaatjes posten
      hmm...
      Ik ga morgen op de zaak nog eens proberen op wat andere computers. Tot nu toe had ik er 4 waar ik problemen met IE6 had. Ik begrijp er ook niets van.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met site

        Er zijn ons problemen bekend waar de combinatie Windows / IE / Norton Internet Security kit problemen geven.

        Voorlopig geven we hieraan geen hoge prioriteit om de oorzaak te zoeken. Het duikt echt op in in uitzonderlijke gevallen.

        Met Firefox heb je geen enkel probleem.

        p

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met site

          Oorspronkelijk geplaatst door peter
          Er zijn ons problemen bekend waar de combinatie Windows / IE / Norton Internet Security kit problemen geven.

          Voorlopig geven we hieraan geen hoge prioriteit om de oorzaak te zoeken. Het duikt echt op in in uitzonderlijke gevallen.

          Met Firefox heb je geen enkel probleem.

          p
          Het is Norton die de homepage soms blokkeert wegens de reclame, wel vervelend als je 3,4 pogingen moet doen om BD te openen
          Linda

          Comment

          Working...
          X