Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wet look.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wet look.



    foto is niet meer zichtbaar, link werd verwijderd.
    Last edited by Hesy; 4 februari 2008, 16:16.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Wet look.

    ze kijkt wel grappig, maar de opname op zich niet zo geslaagd, komt misschien door de bewerking, of de 135 mm.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Wet look.

      De krappe kadrage geeft geen bijdrage tot het beeld.

      De houdibg van het hoofd vind ik niet echt top

      De huidskleur is een niet echt wat het zou moeten zijn.

      Dus zou ik hier geen werk meer insteken en me toeleggen op een volgende opname.

      MVg, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Wet look.

        Sorry dat ik weeral rechtuit ben...

        1. Ik heb het gevoel dat er een laag over de foto zit, juiste benaming weet ik niet daarvoor. Maar het geeft een zeker onscherp of dof gevoel.

        2. Bij Wet Look had ik een regelrechte babe in bikini of zelfs naakt verwacht die blonk door het water... Hier is het gewoon een meisje die net uit de douche komt en haar kleren vlug heeft aangetrokken en daarna vergeten is haar haartjes te borstelen...

        3. De kleuren zijn veel te donker en persoonlijk vind ik de uitstraling van de kleren te oud voor haar gezichtje.... Lekkere felle kleurtjes voor zo'n persoontje zou heel wat beter zijn!

        4. Die grijns doet het jammer genoeg niet voor mij... Welke expressie dit moet voorstellen is een groot vraagteken.... Wou ze verleiden? Wou ze neerkijken op iemand? Wou ze misschien gewoon lachen? Dit wordt dan nog keer benadrukt door de kin die naar beneden gedrukt is...

        5. Wat ik liever zou zien: Dit mooie meisje met droge haartjes dat een stel flashy kleren aanheeft en spontaan iets zots begint te doen met een daarbij open, mooie glimlach... Technisch dan ook beter belicht en zorgen dat die laag er niet over ligt...

        Volgende keer beter!

        Greetz
        Dj

        Comment


        • #5
          Re: Wet look.

          Laat ik me maar aansluiten bij Djamila en vooral zelf niet rechtuit worden. Fotograferen is spelen met licht. Dit is meer photoshoppen in de zandbak.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment

          Working...
          X