Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

    Ik heb een shoot gedaan voor een toneelstuk en de acteurs hebben hun keuze gemaakt uit de 150 foto's ... Alle foto's minstens 1 keer ( voor hun archief ) maar voor de rest zeer variabele aantallen per foto.

    En gelukkig : alle foto's hetzelfde formaat ...

    Enig idee hoe en via welke afdrukcentrale ik dit best gedrukt krijg ?
    embee ::: nikon stuff

  • #2
    Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

    Ik laat al mijn foto's afdrukken bij Photobox in Ierland, kwaliteitsafdrukken.
    Je moet maar eens zoeken op photobox en de positieve posts vliegen je om de oren
    http://www.photobox.ie
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

    Comment


    • #3
      Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

      het gaat hem mij niet om "welke" afdrukcentrale, maar wel bij welke ik best terecht kan voor mijn iets ongewone vraag ( denk ik ).

      Maar toch bedankt hoor
      embee ::: nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

        Op voorwaarde dat ik je vraag goed begrijp, mijn uitleg:

        Laat de 150 foto's gewoon staan op hun naam en maak voor de overige foto's gewoon kopie's, hernoem enkel de bestandsnaam. Als bv Fons, Jan, Piet en Richard elk een exemplaar willen hebben van bv foto21 noem deze dan naast de originele bestandsnaam foto21fons, foto21jan, .... Ik veronderstel dat bij de meeste afdrukcentrales de bestandsnaam van de foto's op de achterzijde wordt geprint, het sorteren achteraf voor de betrokken persoon is dan kinderspel.

        Zodoende kun je al je foto's op cd-rom of dvd zetten en afgeven, alles wordt ontwikkeld en door het grote aantal heb je nog een voordelige prijs.

        Vriendelijke groeten,
        Hans.
        www.rallyandraces.com

        Comment


        • #5
          Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

          Ik heb onlangs bij foto.com een bestelling gedaan van circa 350 foto's waarbij sommigen foto's maar één keer en andere tot 15 keer moesten afgedrukt worden. Dit is perfect gelukt. Er zaten zelfs verschillende maten door mekaar (10X15 en 11x15); dit was geen probleem blijkbaar, want er was geen enkele vergissing. Over de kleurkwaliteit van de foto's was ik (en degenen voor wie de foto's bestemd waren) ook meer dan tevreden.

          Comment


          • #6
            Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

            Marc,
            Bij Hema gaat dit ook zonder enig probleem.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

              ik bestel regelmatig meer dan 400 foto's bij Photobox.

              Je laat gewoon je hele album op hun server in je account staan. je kan per foto in een overzichtspagina aanduiden hoeveel je er wilt hebben (naast elke thumb kan je het aantal aanpassen) alvorens je naar de kassa gaat, of je kan gewoon je album "sharen" met een onbeperkt aantal e-mailadressen, die dan zelf hun foto's uit je album kunnen bestellen zodat je er zelf geen werk meer mee hebt. Dan ben jij al van de logistiek verlost.

              Ik doe dit vaak bij huwelijken. Dan kan de hele familie-achterban zelf zijn album samenstellen naar eigen smaak. 't is niet mijn gewoonte om de familie te pluimen met de nabestellingen onbetaalbaar te verkopen. dus kunnen ze zelf aan kostprijs bijbestellen.

              per bestelling die je plaatst wordt je account groter zodat je na enige bestellingen geen plaatsgebrek meer hebt op je eigen stukje photobox-server

              Comment


              • #8
                Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

                Oorspronkelijk geplaatst door embee
                het gaat hem mij niet om "welke" afdrukcentrale, maar wel bij welke ik best terecht kan voor mijn iets ongewone vraag ( denk ik ).

                Maar toch bedankt hoor
                gewoon photobox. Daar geef je in hoeveel stuks van elke foto je wilt. geen probleem
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #9
                  Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

                  Hier sluit ik me bij aan! Zeer praktisch systeem. Ik heb ook al meerdere malen verschillende aantallen en verschillende formaten door elkaar besteld. Als je printcredits koopt is het trouwens ook zeer goedkoop. Heb vroeger nog bij Hema afgedrukt maar van de kwaliteit was ik niet te spreken (veel te rood altijd).
                  http://katrijn.fotopic.net
                  Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                  Comment


                  • #10
                    Re: massa bestelling bij afdrukcentrale met wisselende aantallen

                    allemaal dikke merci voor de handige tips
                    embee ::: nikon stuff

                    Comment

                    Working...
                    X