Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overname fotozaak.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overname fotozaak.

    Ik zoek een overnemer voor mijn fotozaak (omgeving Leuven). Alle verdere vragen en details worden via email behandeld.

    Dit topic is goedgekeurd door de mods. Gelieve enkel te reageren via dit email adres beeldzoeker@hotmail.com en enkel en alleen indien er ernstige interesse is. Hierbij nogmaals m'n dank aan de mods van dit forum om dit aanbod bekend te mogen maken!

  • #2
    Re: Overname fotozaak.

    Even terug bovenaan plaatsen.

    Comment


    • #3
      Re: Overname fotozaak.

      Het is niet zonder meer toegestaan om eenzelfde topic te "uppen". Ik hoop dat de fotozaak snel overgenomen wordt. Diegene die echt serieus geïnteresseerd is, zal reageren via mail, vandaar dat dit topic wat sneller weg zal zakken in het forum. Succes met de overname.

      Oorspronkelijk geplaatst door forumrichtlijn
      Als je een tijdje geen reacties krijgt in een net gepost topic zakt het topic al snel in de lijst met topics. Een populaire methode om je topic weer onder aandacht te brengen is er zelf een post inzetten zodat het topic weer stijgt, oftewel je topic weer omhoog schoppen. Het is niet gewenst dat je dit al na enkele uren na het openen van een topic al doet, het wordt pas gedoogd nadat je topic niet meer in de Actieve onderwerpenlijst staat mits het met mate gebeurt, dus niet dagenlang bezig blijven hiermee. Doe het alleen als je denkt dat het zinvol is. We vertrouwen hierbij op je gezonde verstand. Let hier aub. op.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: Overname fotozaak.

        Oorspronkelijk geplaatst door JLP
        Het is niet zonder meer toegestaan om eenzelfde topic te "uppen". Ik hoop dat de fotozaak snel overgenomen wordt. Diegene die echt serieus geïnteresseerd is, zal reageren via mail, vandaar dat dit topic wat sneller weg zal zakken in het forum. Succes met de overname.
        De zaak is nog steeds in aanbieding (aan nieuwe voorwaarden).
        Contacteer me snel via email (er wordt niet gereageerd via dit topic).


        Als je een tijdje geen reacties krijgt in een net gepost topic zakt het topic al snel in de lijst met topics. Een populaire methode om je topic weer onder aandacht te brengen is er zelf een post inzetten zodat het topic weer stijgt, oftewel je topic weer omhoog schoppen. Het is niet gewenst dat je dit al na enkele uren na het openen van een topic al doet, het wordt pas gedoogd nadat je topic niet meer in de Actieve onderwerpenlijst staat mits het met mate gebeurt, dus niet dagenlang bezig blijven hiermee. Doe het alleen als je denkt dat het zinvol is. We vertrouwen hierbij op je gezonde verstand. Let hier aub. op.
        Aangezien het nu toch al een tijdje geleden is, hoop ik dat het nog een laatste keer naar boven mag. Alvast bedankt!

        Comment

        Working...
        X