Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dokauitrusting nog interesant voor verkoop?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dokauitrusting nog interesant voor verkoop?

    Ik ben nog in het bezit van een een complete dokauitrusting en ben die van plan te verkopen. ( ik moet nog even een lijstje maken van alle spullen)
    Het gaat om een vergroter "Kaiser" die voor zowel kleinbeeld als 6x6 is gemaakt.
    Is er nog wat markt voor dit soort spul?

  • #2
    Re: Dokauitrusting nog interesant voor verkoop?

    Oorspronkelijk geplaatst door marc
    Ik ben nog in het bezit van een een complete dokauitrusting en ben die van plan te verkopen. ( ik moet nog even een lijstje maken van alle spullen)
    Het gaat om een vergroter "Kaiser" die voor zowel kleinbeeld als 6x6 is gemaakt.
    Is er nog wat markt voor dit soort spul?
    Ik heb mijn professionele doka (kleurvergroter, twee kleurontwikkelmachines, droogkasten...) tien jaar geleden verkocht. Installatie en uitrusting hadden over het miljoen (BEF) gekost. Was blij er nog zowat een tiende voor te krijgen.

    De bui had ik zien hangen. Als ik toen niet had verkocht (aan een student fotografie) dan had ik er nog minder voor gehad nu.

    Het enige doelpubliek lijken me dan ook die studenten, die vaak in hun opleiding nog de natte technieken meekrijgen.

    Enige zaken heb ik behouden - die ook nu nog van pas komen: grijskaarten, snijmateriaal, ...

    Veel succes!
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

    Comment


    • #3
      Re: Dokauitrusting nog interesant voor verkoop?

      Ik heb mijn doka (werd al een aantal jaren niet meer gebruikt) vorig jaar verkocht (Durst vergroter, Rodenstock objectief, Patterson gerief.. geen topmateriaal, maar ook geen brol dus) aan een jeugdhuis. Die zochten een aantal doka's voor hun fotoclubke. Ik kreeg er amper 130 euro voor
      Last edited by pcwiet; 28 november 2005, 19:28. Reden: typo

      Comment

      Working...
      X