Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer boxer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meer boxer

    Speciaal voor Chris En natuurlijk gewoon om te showen. Ik ben niet voor niets boxerfreak

    Helaas was ik vergeten dat de ISO op 3200 ingesteld stond, dus let aub niet op de ruis Ik vond al dat ik zulke hoge sluitertijden moest gebruiken....
    Commentaar qua compositie, saturatie ed zijn natuurlijk altijd welkom.

    De vorige kopstudie had een zeer kleine schertpediepte. Is deze beter (op de ruis na...)?


    En verder:


    Last edited by Lin; 27 november 2005, 13:12.
    Groetjes, Linda

  • #2
    Re: Meer boxer

    mooie opname toch nog, maar zou wel eens de opnamen willen zien, die je hebt gemaakt met die hoge iso.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Meer boxer

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      mooie opname toch nog, maar zou wel eens de opnamen willen zien, die je hebt gemaakt met die hoge iso.
      grt,bouk.
      Nee hoor, dat wil je niet Ik zat gisterenavond wat te spelen met ISO's, flitser, anti-shake en zo. Ze zijn allemaal zo goed als mislukt. Daarbij heb ik geen acht geslagen op compositie, dus zijn ze allemaal waardeloos, behalve als leermoment voor mezelf.
      Trouwens, de foto's hierboven zijn dus ook gemaakt met ISO 3200, he
      Groetjes, Linda

      Comment


      • #4
        Re: Meer boxer

        Verder geen commentaar Allé, zo goed zijn ze toch niet?
        Groetjes, Linda

        Comment


        • #5
          Re: Meer boxer

          Bedankt voor de mooie foto's, Lin. 'k Heb ze nu pas gezien.
          Heerlijk snoetje en goed vastgelegd. Wat de foto's zelf betreft. Qua compositie vind ik ze zeer goed. Kleurzetting, saturatie niets op aan te merken. En de ruis heb je zelf al aangegeven.
          Effen muggeziften dan, volgende keer als je een kopstudie maakt, eerst zijn oogjes schoonwrijven. Mij stoort het niet echt, het maakt de foto zelfs authentieker. Want op een boxerhoofd vind je altijd wel resten van het proesten of van tranende oogjes, maar....modellenfoto's worden ook gemaakt nadat een visagiste alles nog wat mooier heeft gemaakt.
          Mijn voorkeur gaat naar de eerste foto (ondanks het tranend oog). Maar ook de derde foto mag er zijn. Goede actiefoto, laat de spieren van deze krachtpatser mooi uitkomen.
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #6
            Re: Meer boxer

            Oorspronkelijk geplaatst door chris
            Bedankt voor de mooie foto's, Lin. 'k Heb ze nu pas gezien.
            Hahahaha, geeft niets. Het was ook meer een grapje. Je vroeg er zo mooi om

            Oorspronkelijk geplaatst door chris
            Effen muggeziften dan, volgende keer als je een kopstudie maakt, eerst zijn oogjes schoonwrijven. Mij stoort het niet echt, het maakt de foto zelfs authentieker. Want op een boxerhoofd vind je altijd wel resten van het proesten of van tranende oogjes, maar....modellenfoto's worden ook gemaakt nadat een visagiste alles nog wat mooier heeft gemaakt.
            Vlak voordat we het huis uit gingen heb ik zijn kop grondig schoon gemaakt. Helaas, zoals je ziet, heeft dat geen enkele zin. Voordat deze foto's genomen waren, was meneertje alweer een paar keer door de plassen en een sloot heen gerend Misschien moet ik maar eens in de tuin aan de slag...


            Oorspronkelijk geplaatst door chris
            Mijn voorkeur gaat naar de eerste foto (ondanks het tranend oog). Maar ook de derde foto mag er zijn. Goede actiefoto, laat de spieren van deze krachtpatser mooi uitkomen.
            Dank je voor de complimenten. Ben je zelf honden- of zelfs boxergek? Je lijkt heel wat van dit soort honden af te weten.
            Groetjes, Linda

            Comment

            Working...
            X