Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixagogo en bestandsgrootte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixagogo en bestandsgrootte

    Ik plaats mijn foto's op BD via de site van Pixagogo.
    Met BD resizer pas ik de foto's aan (max 900x900 pixels en 200 kB).

    Wanneer ik na het uploaden de foto op Pixagogo weer open, stel ik vast dat de bestandgrootte nog slechts 90 kB is, terwijl ik bij eigenschappen een bestandgrootte van ca 190 kB krijg.
    De foto die dus op BD verschijnt is eveneens slechts 90 kB groot, en de kwaliteit is dus minder goed.

    Bij Pixagogo kan je de foto openen in 3 formaten: klein - medium - origineel. In origineel krijg ik dus nog slechts 90 kB.
    Is er een andere manier om bij Pixagogo de juiste link te leggen naar mijn foto van 190 kB?
    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Gr's, Wim
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

  • #2
    Re: Pixagogo en bestandsgrootte

    Oorspronkelijk geplaatst door Wivo
    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Gr's, Wim
    Ja, ik heb dezelfde problemen met het uploaden vanaf Pixagogo naar bijv.BD, heb hierover al gemaild met Pixagogo -tenslotte betaal ik ervoor - maar na een mailtje met uitleg is er niets veranderd en ben ik ook op zoek naar wat anders en ben reeds aan het testen.
    In de mail werd me uitgelegd hoe ik kwalitatief een mooie plaat kon laten zien via Pixagogo, maar dan had ik wel weer hun logo op mijn plaat staan en dat wil ik dus niet . Ik ga dit wel ff volgen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment

    Working...
    X