Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet binnen met (d)SLR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • niet binnen met (d)SLR

    Deze avond is er weer een goed feestje in Brussel: Groove city (www.skynetgroovecity.be).

    In het gastenboek staat het volgende geschreven:
    "
    FOTOTOESTELLEN ZIJN TOEGELATEN VOOR ZOVER HET CAMERA'S ZIJN VAN HET TYPE CONPACT(DUS GEEN REFLEX-CAMERA'S)+OP EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID"


    Op 10 days off had ik zoiets nergens gelezen maar werd ik wel tegengehouden aan de ingang: "je mag niet binnen met een professionele camera". Na lang discussieren heb ik hem kunnen overtuigen dat het gewoon voor privé-gebruik was. (300d met 50mm zonder flits).

    Wat met een "perspasje". Moet je connecties hebben, of opbouwen om er binnen te geraken?
    Stijn Gysemans
    na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

  • #2
    Re: niet binnen met (d)SLR

    op voorhand contact opnemen met organisatie en zeggen wat je wil doen.
    Een nee heb je, een ja kan je krijgen.
    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

    Comment


    • #3
      Re: niet binnen met (d)SLR

      Als je geen problemen wilt, op voorhand contact opnemen, meestal zijn ze wel vriendelijk genoeg om je dat te laten doen. Er zijn ook andere verenigingen die foto's willen van events, bijvoorbeeld Laser hot hits, als je met hun contact opneemt (een tijd op voorhand) dan kan je meestal wel een plaatsje krijgen als fotograaf. succes

      Comment


      • #4
        Re: niet binnen met (d)SLR

        Volgens mij bestaan er helemaal geen toestellen van het type conpact, dus veel zal er niet gefotografeerd worden...

        Comment


        • #5
          Re: niet binnen met (d)SLR

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
          Volgens mij bestaan er helemaal geen toestellen van het type conpact, dus veel zal er niet gefotografeerd worden...
          Die dat conpact geschreven heeft is idd nogal con...

          Ik ga er alleszinds naartoe, maar ga niet de hele avond mijn 5D meesleuren, echt praktisch is dat toch niet imo (mss met rugzak...).

          Als je naar zo'n event wil gaan voor te fotograferen lijkt het me alleen leuk als je op het podia kan, anders:
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: niet binnen met (d)SLR

            Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
            Die dat conpact geschreven heeft is idd nogal con...

            Ik ga er alleszinds naartoe, maar ga niet de hele avond mijn 5D meesleuren, echt praktisch is dat toch niet imo (mss met rugzak...).

            Als je naar zo'n event wil gaan voor te fotograferen lijkt het me alleen leuk als je op het podia kan, anders:
            bij "10 days off " kan je in de white room echt wel naast de dj gaan staan..
            Stijn Gysemans
            na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

            Comment

            Working...
            X