Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessante locaties gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessante locaties gezocht

    Hallo,

    Een vriendin van mij wil een aantal foto's laten maken en hiervoor zijn we op zoek naar een mooie en interessante locatie. Gezien het mooie weer voornamelijk binnen.
    Ik heb al gedacht aan verlaten gebouwen maar het risico lijkt me toch wat te groot om daar naartoe te trekken met een model.
    De plaats maakt eigenlijk niet zo veel uit maar vermits ik van het Antwerpse ben hebben locaties daar een stapje voor
    ik wil gerust toestemming vragen aan de eignaar of dit mogelijk is al heb ik tot hiertoe nog niets gevonden.
    Alle tips zijn van harte welkom.

    Karl
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

  • #2
    Re: Interessante locaties gezocht

    Ga eens kijken naar station, hotels en andere openbare gebouwen.

    hesy.be
    BD0319BE

    Comment


    • #3
      Re: Interessante locaties gezocht

      Mag ik hier even op inhaken?

      Ik zie hier echt prachtige foto’s voorbij komen op de mooiste locaties. Heel goed voor de inspiratie voor een beginner als ik. Maar net als Karlito vraag ik mij af waar vind je die locaties. Het is mij wel duidelijk dat er in België er toch wel genoeg te vinden zijn. Maar ja ik ben een kaaskop en hier in Noord-Holland zijn ze nog al van ros de shovel er tegen aan dan kan er wat nieuws op. Dus een vraag aan de Nederlanders hier zij er in Noord-Holland ook mooie locaties te vinden? Wat zelf kom ik niet veel verder dan de sky-line van de hoogovens. Of ford Kijkduin.
      Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

      Comment

      Working...
      X