Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagmar...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dagmar...

    ... had er plezier in.

    Ik vond deze wel iets hebben, de volgende keer wel een beetje beter op de bril letten maar al doende leert men. Alle opmerkingen welkom.



    mvg
    Last edited by wenu; 25 november 2005, 21:57.

  • #2
    Re: Dagmar...

    Jammer van haar brilleke... Doet heel de foto mislukken... Volgende keer vragen het nog keer mooi recht op haar neusje te zetten.... Mooie oogjes moeten ook mooi in beeld!

    Greetz
    Dj

    Comment


    • #3
      Re: Dagmar...

      Mooi snapshot
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Dagmar...

        hmm, normaal ben ik iemand die makkelijk kritiek geeft, maar hier ga ik niet te hard zijn.

        Ik vind het een heel leuke foto, lekker origineel (als dat dan al bestaat), lekkere kleuren en stralende aagjes. Enkel de details, de bril en die bladeren op het hoofd zou ik ook niet gedaan heben, maar daar is leren goed voor.

        Zeker een fotoke voor in het familie album
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

        Comment


        • #5
          Re: Dagmar...

          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
          Jammer van haar brilleke... Doet heel de foto mislukken... Volgende keer vragen het nog keer mooi recht op haar neusje te zetten.... Mooie oogjes moeten ook mooi in beeld!

          Greetz
          Dj
          Dank voor de oprechte mening, dat het brilletje scheef staat stoorde mij nog niet zo erg, het stoorde mij meer dat het brilletje het oog snijd.

          Sus de volgende keer als we brillendragers fotograferen gaan we daar (extra) op letten.

          Comment


          • #6
            Re: Dagmar...

            Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
            Mooi snapshot

            Bedankt Ludo



            Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
            hmm, normaal ben ik iemand die makkelijk kritiek geeft, maar hier ga ik niet te hard zijn.

            Ik vind het een heel leuke foto, lekker origineel (als dat dan al bestaat), lekkere kleuren en stralende aagjes. Enkel de details, de bril en die bladeren op het hoofd zou ik ook niet gedaan heben, maar daar is leren goed voor.

            Zeker een fotoke voor in het familie album

            Dus de volgende keer ga ik een foto maken met EN zonder de blaadjes, de broer van Dagmar had die nog net voor ik de foto maakt op haar hoofd gezwierd, de mamma riep nog 'Neeee' maar ik liet ze daar maar liggen.

            Foutje dus

            bedankt

            Comment


            • #7
              Re: Dagmar...

              leuke opname en het brilletje past er bij.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Dagmar...

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                leuke opname en het brilletje past er bij.
                grt,bouk.

                Tuurlijk past het brilletje bij het meisje, er zouden eigenlijk meer mensen een toffe bril moeten aanschaffen ipv die lenzen!

                En bedankt aan de topicstarter dat je mijn oprechte mening kunt slikken

                Ik denk er zelf aan keer een shoot met mijn bril op te doen... Hopelijk lukt het


                Greetz
                Dj

                Comment


                • #9
                  Re: Dagmar...

                  Als je altijd een bril draagt waarom niet? Dat ben jij dan toch, een meisje met een bril... zeker doen!

                  Maar let er dan wel op dat hij niet scheef gaat staan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dagmar...

                    Oorspronkelijk geplaatst door wenu
                    Als je altijd een bril draagt waarom niet? Dat ben jij dan toch, een meisje met een bril... zeker doen!

                    Maar let er dan wel op dat hij niet scheef gaat staan

                    Niet altijd zu en zeker niet met zo'n weer wanneer je binnenkomt in de warmte met uw glazen vol spetterkes en die volledig aanslaat door van koude naar warmte....

                    Maar bonne, dat is hier niet belangrijk.

                    Het gaat om het fotooke hier

                    Greetz
                    Dj

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dagmar...

                      Goed geprobeerd ... eff. is die scheve bril "te verbeteren" en zijn mss die bladeren bovenop haar hoofdje er teveel aan maar 't blijft een prima poging.
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                      Comment

                      Working...
                      X