Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een mooi mens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een mooi mens

    Voor een handjevol meer prenten....

  • #2
    Re: Een mooi mens

    mooie compositie, niettegenstaande ( te ?) hoge contrasten toch nog een duidelijke doortekening in de schaduwpartijen. Iets gemis aan scherpte door ofwel lage resolutie of scanning ? maar dat doet niets tekort aan de inhoud van de foto

    Comment


    • #3
      Re: Een mooi mens

      Mooie karakterfoto Heb je bij de bewerking soms korrel toegevoegd vooral op het gezicht is dat heel goed te zien ?
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Een mooi mens

        Een prachtig portret hoor Louis
        Alhoewel de achtergrond een beetje druk is komt de persoon toch goed tot zijn recht (of is dat West-Vlaams?) Maar misschien geeft die achtergrond ook wel weer waarin die man moet zien te overleven.
        In tegenstelling tot wat V.D.B. zegt, lopen op mijn monitor de schaduwpartijen (kap en schouder) helemaal dicht. In Elements zie ik wel wat meer detail en na wat te hebben opgehelderd is het nog veel beter. Alleen wist ik niet of ik mijn bewerking hier mocht posten omdat het blijkbaar niet zo eenvoudig was het beeld geopend te krijgen in PSE (beveiliging?). Daarom heb ik mijn resultaat maar weer verwijderd.
        Maar toch een zeer verdienstelijke foto met een voor mij heel boeiend verhaal.

        MVG
        Miek.

        Comment


        • #5
          Re: Een mooi mens

          zeker mooi.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Een mooi mens

            Dank u. Er is niks aan toegevoegd of zo. Gewoon van kleur naar zwart-wit in photoshop en save as...
            Op mijn laptop waren de contrasten nog redelijk goed, dus dacht ik dat dit voor een gewone monitor zeker zo zou zijn.
            Trouwens, Miek, bewerk maar hoor. Ik zou er nog geen beveiliging kunnen opzetten indien ik het met geweld zou proberen. De foto staat gewoon in een mapje bij pbase.
            Voor een handjevol meer prenten....

            Comment


            • #7
              Re: Een mooi mens

              Mooie foto, juist de schrelle kontrasten en de grove korrel geven deze foto dat beetje 'extra'.

              Mvg,
              Benno
              Weer terug naar analoog

              Comment


              • #8
                Re: Een mooi mens

                Een knappe, Louis
                Korrel stoort mij in deze niet, integendeel.
                ff mugge..... dat takje voor zijn kap
                mvg,
                Ludo V.

                Comment


                • #9
                  Re: Een mooi mens

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
                  Een knappe, Louis
                  Korrel stoort mij in deze niet, integendeel.
                  ff mugge..... dat takje voor zijn kap

                  Dank je.
                  Wat dat takje betreft; ik had dat wel kunnen wegwerken of zo, maar ik vond dat nu juist het onverstoorbare én dat peilloze van zijn blik, een tikje extra benadrukken.
                  Voor een handjevol meer prenten....

                  Comment

                  Working...
                  X