Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen Gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografen Gezocht!

    Dag allemaal,
    Eerst wil ik zeggen dat ik dank zij de artikeltjes te lezen en kennis te hebben gemaakt met een moderator reeds veel heb geleerd over fotografie.
    Echter is mijn kennis nog te klein , net als mijn toestel om ook maar iets te betekenen in de foto-wereld. Maar ik heb een vraag:

    Ik ben hoofdredacteur van een internetmagazine dat handelt over vijvers en koi, mijn grote passie.
    Echter foto's over vijvers, vijvervissen en alle aanverwante zaken zijn slechts in heel beperkte mate beschikbaar en vandaar deze oproep:

    Wij zoeken namelijk fotografen die bereid zijn een (reeks) foto's die over deze zaken gaan aan ons te bezorgen met de toestemming om deze op onze website www.vijversenkoi.be en ons magazine dat tweemaandelijks verschijnt te publiceren.
    In het tijdschrift gaat het voornamelijk over een soort centerfoldpagina waarbij we 1 fotograaf per magazine in de schijnwerpers zetten door zijn foto's tezamen met een foto van de fotograaf zelf en zijn persoonlijke gegevens en referentie te publiceren.

    Interesse?
    Neem contact op via a.raf@belgacom.net

    Alvast bedankt!

    Groetjes,
    Raf
    Last edited by koimaster; 24 november 2005, 09:14.

  • #2
    Re: Fotografen Gezocht!

    Koimaster, ik heb je topic even naar een meer gepast forum verplaatst.
    Moderator

    Comment


    • #3
      Re: Fotografen Gezocht!

      Thanx,

      Twijfelde een beetje tussen de twee.
      Mis gegokt

      Groetjes,
      Raf

      Comment

      Working...
      X