Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luie namiddag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luie namiddag

    Heb voor deze foto eens een beetje gepruts met de verschillende laagmodi in photoshop. Had toen mijn D70s nog niet zo lang. En de kleuren van deze foto trokken op niks. Denk dat ik met deze bewerking toch nog veel goed gemaakt heb. (denk ik toch)



    Nikon D70s, kitlens 18:70
    Last edited by Alberto Balsam; 22 november 2005, 23:18.

  • #2
    Re: Luie namiddag

    ja wel grappig, maar geen vergelijkingsmateriaal.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Luie namiddag

      Zal vanavond het origineel posten.

      Comment


      • #4
        Re: Luie namiddag

        Laat het orgineel maar zitten; verbreekt volgens mij de betovering van deze aparte bewerking. Straalt inderdaad iets heerlijk looms uit. Knap om een foto van twee mannen te maken die behoorlijk innig zijn maar niets klefs uit straalt.
        Op een gave huid kun je niet scherpstellen
        Simpele albumpjes

        Comment


        • #5
          Re: Luie namiddag

          Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt
          Laat het orgineel maar zitten; verbreekt volgens mij de betovering van deze aparte bewerking.
          Hoewel dit een leuke comment is denk ik dat de meeste toch het origineel willen zien als houvast om te kunnen vergelijken.

          Dat behoorlijk innig zijn, is puur op vriendschappelijke basis. Hoewel de sfeer uit de bewerking iets anders sugereren, zijn ze geen koppel. Zelfs geen homo's. Niet dat het veel uitmaakt voor de foto.
          Last edited by Alberto Balsam; 23 november 2005, 21:39.

          Comment


          • #6
            Re: Luie namiddag

            Eeeek; de betovering verbroken. De bewerking is veel sfeervoller, veel inniger ook!
            Op een gave huid kun je niet scherpstellen
            Simpele albumpjes

            Comment


            • #7
              Re: Luie namiddag

              Heb het origineel weggehaalt, Porochelt. Heeft er lang genoeg opgestaan om voor de geïntresseerden die wilden vergelijken... maar idd, breekt een beetje de sfeer af van de eindbewerking.

              Comment


              • #8
                Re: Luie namiddag

                Ik heb het origineel niet gezien, maar dit zalig schoons lijkt qua sfeer en kleur zo weggeritst uit Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, van Jean-Pierre Jeunet
                Voor een handjevol meer prenten....

                Comment

                Working...
                X