Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe vind je me SITE !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe vind je me SITE !

    Hoi, al een tijdje bezig met fotografie, heb nu een site gemaakt en ben veel bezig geweest met het design maar ik vind het wel wat zo ! kijk gerust even en als je tips hebt of op- en aanmerkingen geef het even door.
    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

  • #2
    Re: Hoe vind je me SITE !

    de url is: http://www.jpschouten.tk
    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

    Comment


    • #3
      Re: Hoe vind je me SITE !

      Ik vind het er heel goed uit zien , maar ik ben ook maar een amateur.
      Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

      Comment


      • #4
        Re: Hoe vind je me SITE !

        Ziet er niet slecht uit.
        Ik kijk hier met Firefox op een 1024x768 laptop, en daar zie ik toch wat last met die IFRAME's.

        Je gebruikt blijkbaar een IFRAME voor het kader, en dan daarbinnen nog eens een IFRAME voor "Nieuws". De twee scrollbars liggen bij mij vlak naast elkaar.
        Ook zie ik een horizontale scrollbar onderaan, wat ook niet echt mooi is, zeker gezien de website niet eens de volle paginabreedte benut.

        Probeer misschien te vermijden dat je scrollbars gaat nesten.

        Comment


        • #5
          Re: Hoe vind je me SITE !

          De tekst binnen nieuws zit zonder enige spatiering tegen de linkerkant wat niet zo prettig is.
          En op een gegeven moment was ik die "home" knop aan het zoeken in 1 van de bovenste buttons
          (achteraf gevonden dat je op de naam moet klikken, maar is niet echt intuitief)
          www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

          Comment


          • #6
            Re: Hoe vind je me SITE !