Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carl De Keyzer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Carl De Keyzer

    Hehe, ik wil effe stoefen, mag ook eens hé. Morgen krijg ik les van Carl de Keyzer!

    Je kan zijn website en werk bewonderen op http://www.carldekeyzer.com/
    Ik heb ook al zijn "Caermersklooster, Gent Belgium 2003" tentoonstelling bezocht echt de moeite!



    Greetz, RonnyE
    Last edited by RonnyE; 20 november 2005, 20:23.

  • #2
    Re: Carl De Keyzer

    Lucky bastard

    Comment


    • #3
      Re: Carl De Keyzer

      Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
      Morgen krijg ik les van Carl de Keyzer!
      Geniet! Zelf heb ik het genoegen gehad 2 keer Carl als tafelgenoot te mogen ervaren.

      Naast een fotograaf, is Carl me ook bijgebleven als een aangename verteller!

      peter

      Comment


      • #4
        Re: Carl De Keyzer

        Ik vind zijn foto's echt fantastisch, hij werkt veel met flits en dat maakt het zo speciaal.

        Greetz, RonnyE

        Comment


        • #5
          Re: Carl De Keyzer

          Inderdaad, gisteren heeft hij dus zijn levensverhaal aan ons verteld, zijn boeken toegelicht maar vooral zijn manier van werken en de foto's toegelicht. Vooral zijn boek "Zona" en de foto's hiervan zijn zeer goed.

          Dit is echt een man naar het hart! Wat Carl allemaal klaarkrijgt is echt de max. Hij laat iedereen gewoon zijn wie hij is. Ik zie uit naar zijn boek dat uitkomt in 2007. Hij werkt bij Magnum en heeft ons ook daar wat uitleg rond gegeven.

          De max

          Heb zijn tentoonstelling in Gent bezocht en ik zou zeggen als je de kans krijgt een tentoonstelling te bezoeken, zeker doen!

          Greetz, RonnyE

          Comment

          Working...
          X