Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hello Ik ben nieuw!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hello Ik ben nieuw!

    Hello, Ik ben splinter nieuw op deze forum!
    En heb deze site toevallig ontdekt!
    Ik geef je hier al mijn webpage!

    Zo kun je me al beter leren kennen!
    tja ik weet mijn site is in het frans! Ik woon namelijk in Namen... de reden dat deze in het frans is! maar dat geeft er niet toe denk ik het gaat toch allemaal om fotos

    Citronvert

    ah ja graag zou ik kritiek willen over mijn photos! slecht en goed is allemaal welkom!
    zo leer ik wat bij!!

  • #2
    Re: Hello Ik ben nieuw!

    Hallo Citronvert, welkom op BD!
    In het Fotodiscussie-forum wordt echter wel verwacht dat je een foto toont, vandaar de verplaatsing naar Algemeen. Hoe de afspraken zijn in de verschillende forums, kan je lezen in de "Sticky's", de belangrijke mededelingen bovenaan ieder forumonderdeel.

    Willy
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Hello Ik ben nieuw!

      Ah ja okay wel bedankt!!
      Ik moet dat hier nog allemaal eens goed onderzoeken!
      Het is hier helemaal anders dan andere sites!
      Ik zit voornamelijk altijd op franse site! zoals photim enz...
      maar ben blij eens op een nederlandstalige site te zitten en het ziet er hier wel allemaal mooi proffesioneel uit!

      David

      Comment


      • #4
        Re: Hello Ik ben nieuw!

        Welkom op het forum van BD en je bent gewaarschuwd het is heel verslavend 'k Heb je website bekeken en die is prachtig Dus laat de foto's maar komen
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Hello Ik ben nieuw!

          Hello Citronvert,

          J'ai visité ton site web et je doit vous dire qu'il est vraiment super, ansi les photo's hein
          Bienvenue chez BD et je doit aussi avouer que ton Néerlandais est vraiment très bien
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: Hello Ik ben nieuw!

            Absoluut mooie site, de moeite om eens te gaan bekijken.

            Welkom op het forum
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Hello Ik ben nieuw!

              Dank u!
              Okay ik zal eens uitzoeken welke fotos ik ga tonen!
              ben juist terug van China!
              Elk jaar probeer ik een verre reis te doen! dit jaar was het 3 weken China met de rugzak! Het was daar echt geweldig!
              Ik ben blij van hier op deze site te zijn!
              ga nu slapen....morgen ben vrij en ga ik eens op mijn gemak de website eens bekijken! :-)

              groetjes...

              Comment


              • #8
                Re: Hello Ik ben nieuw!

                Welkom,
                Mooie en duidelijke site, prachtige foto's!

                Comment


                • #9
                  Re: Hello Ik ben nieuw!

                  Nieuw op dit forum inderdad Maar jouw site is gewoon subliem , stuk voor stuk juweeltjes...

                  Graag meer van dat !
                  Bienvenue sur notre forum!
                  Groeten,
                  Ludo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hello Ik ben nieuw!

                    Ook namens mij van harte welkom bij BD
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hello Ik ben nieuw!

                      Je site bezocht. Mijn eerste gedachte: alweer een mens meer om jaloers op te worden, maar aldra veranderde dit naar gevoelen, en kwam er iets moois voor in de plaats:
                      alweer een mens meer om van te genieten...
                      Proficiat. Om te beginnen: een smaakvolle website, bescheiden maar tevens ontegensprekelijk artistiek. Hetzelfde kan je trouwens net zo makkelijk beweren van de foto's. Maar dan nog iets meer. Boeiend.
                      Voor een handjevol meer prenten....

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hello Ik ben nieuw!

                        ik hoop hier nog veel foto's van je te zien op BD. Die op je site zijn allicht prachtig
                        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hello Ik ben nieuw!

                          Voila ben wakker! tja gans de week om 3h30 opstaan! voor naar mijn werk te gaan! en 6 dagen aan een stuk!
                          Tja ik ben geen photograaf! Ik heb wel studies gedaan op Sint Lukas, Beeldende Kunsten en daarna nog effe in Antwerpen gestudeerd en daar head ik 4 of 5 uur fotographie per week op school, ik herinner me niet zo goed! toen was ik 22
                          maar heb alles op mijn eigen geleerd! ik boekske, website, magazines, met thuis zelf te ontwikkelen in mijn badkamer enz...en door de vele reizen ik heb gedaan! dank u sabena toen voor mijn goedkope tickets! tja was na mijn studies per toeval bij sabena beland! ik dacht ik ga dat 6 maand doen de tijd om iets in mijn branche te vinden, tekenaar maar tja ik ben daar blijven plakken! twas goed betaald en had er enorme voordelen bij voor het reizen!!!! 50 euro heen en terug naar new york enz....dus met al die goedkope reizen had ik nog meer goesting in fotographie!!! van daar die passie!
                          ik deed alles met een nikon f301 en 1 lens een 50mm f1.8! niet meer nodig! dat geeft me de kans om mensen te benaderen!:-)
                          nu is het al 7 jaar dat ik zelfstandig ben in bijberoep, in de graphische wereld...maar soms vragen ze mij ook al eens photos te maken! tja dat mage eigenlijk niet! maar ik mag wel photoretouche op mijn factures zetten!
                          zo heb ik beslist te studeren en heb ik 6 maand geleden mijn kandidatuur op te sturen om mijn midi jury te passeren als fotograaf! en heb zelfs een fiscale zegel moeten betalen!
                          tja ik wou helemaal in orde zijn en eerlijk tegenover de andere echte fotograven! dus ik ben maar beginne te studeren...boeken te kopen enz!
                          tja zelfs chemie heb ik moeten studeren! heb ik zelfs niet nodig want nu werk ik digitaal! en ik wil enkel op die knop drukken!
                          maar voila nu blijkt het dat het vanaf de 1 januarie 2006 niet meer moet!?
                          Ik ga toch die examens afleggen anders heb ik voor niets gestudeerd! en trouwens ik wil mijn eigen iets bewijzen!:-)
                          voila!
                          veel in photographie doe ik niet! soms een trouw enz...omdat veel mensen graag mijn stijl hebben voor die trouwfeesten! ik probeer nooit in een park te gaan!:-)
                          maar het meeste heb ik echte zelf geleerd en enorm veel door onderanderen foums en magazines zoals chasseur d'image, reponse photo, enz...
                          zo in het kort een beetje over mezelf!
                          tja in de 2 talen maak ik wel wat fouten! ben een echte ket van Brussel!
                          studies in het nederlands maar altijd op straat met de franse kinderen! ik zat meer op straat te spelen dan op de school banken te zijn en te studeren! haha en nu tja woon ik in de walen! maar ook heel toffe mensen! maakt niet uit welke taal ze spreken!
                          ah ja heb een d70

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hello Ik ben nieuw!

                            Welkom op BD, mooie foto's op je site.
                            Je nederlands is héééél goed leesbaar, dus schrijf er maar op los
                            En als je eens iets niet begrijpt zal er hier wel altijd iemand zijn om het je te verduidelijken.
                            Linda

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hello Ik ben nieuw!

                              Oorspronkelijk geplaatst door citronvert
                              Voila ben wakker! tja gans de week om 3h30 opstaan! voor naar mijn werk te gaan! en 6 dagen aan een stuk!
                              Tja ik ben geen photograaf! Ik heb wel studies gedaan op Sint Lukas, Beeldende Kunsten en daarna nog effe in Antwerpen gestudeerd en daar head ik 4 of 5 uur fotographie per week op school, ik herinner me niet zo goed! toen was ik 22
                              maar heb alles op mijn eigen geleerd! ik boekske, website, magazines, met thuis zelf te ontwikkelen in mijn badkamer enz...en door de vele reizen ik heb gedaan! dank u sabena toen voor mijn goedkope tickets! tja was na mijn studies per toeval bij sabena beland! ik dacht ik ga dat 6 maand doen de tijd om iets in mijn branche te vinden, tekenaar maar tja ik ben daar blijven plakken! twas goed betaald en had er enorme voordelen bij voor het reizen!!!! 50 euro heen en terug naar new york enz....dus met al die goedkope reizen had ik nog meer goesting in fotographie!!! van daar die passie!
                              ik deed alles met een nikon f301 en 1 lens een 50mm f1.8! niet meer nodig! dat geeft me de kans om mensen te benaderen!:-)
                              nu is het al 7 jaar dat ik zelfstandig ben in bijberoep, in de graphische wereld...maar soms vragen ze mij ook al eens photos te maken! tja dat mage eigenlijk niet! maar ik mag wel photoretouche op mijn factures zetten!
                              zo heb ik beslist te studeren en heb ik 6 maand geleden mijn kandidatuur op te sturen om mijn midi jury te passeren als fotograaf! en heb zelfs een fiscale zegel moeten betalen!
                              tja ik wou helemaal in orde zijn en eerlijk tegenover de andere echte fotograven! dus ik ben maar beginne te studeren...boeken te kopen enz!
                              tja zelfs chemie heb ik moeten studeren! heb ik zelfs niet nodig want nu werk ik digitaal! en ik wil enkel op die knop drukken!
                              maar voila nu blijkt het dat het vanaf de 1 januarie 2006 niet meer moet!?
                              Ik ga toch die examens afleggen anders heb ik voor niets gestudeerd! en trouwens ik wil mijn eigen iets bewijzen!:-)
                              voila!
                              veel in photographie doe ik niet! soms een trouw enz...omdat veel mensen graag mijn stijl hebben voor die trouwfeesten! ik probeer nooit in een park te gaan!:-)
                              maar het meeste heb ik echte zelf geleerd en enorm veel door onderanderen foums en magazines zoals chasseur d'image, reponse photo, enz...
                              zo in het kort een beetje over mezelf!
                              tja in de 2 talen maak ik wel wat fouten! ben een echte ket van Brussel!
                              studies in het nederlands maar altijd op straat met de franse kinderen! ik zat meer op straat te spelen dan op de school banken te zijn en te studeren! haha en nu tja woon ik in de walen! maar ook heel toffe mensen! maakt niet uit welke taal ze spreken!
                              ah ja heb een d70
                              wow, wat een PRACHTIGE foto's op je site, de moeite waard, geweldig, dat wil ik ook!!!! Proficiat met een hoofdletter!!!

                              Comment

                              Working...
                              X