Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugenkaart.Be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geheugenkaart.Be

    Heeft hier iemand ervaring met deze winkel?
    Zijn ze betrouwbaar?
    De prijzen die ze aanbieden op hun canon producten zijn zeer scherp, maar ze plaatsen de nettoprijzen na aftrek van de Canon Rebate.
    De producten kun je zowel met nederelandse, duitse of engelse handleiding krijgen, telkens met verschillende prijzen.
    Ik vraag mij af als je een duitstalig handleiding neemt (goedkoopst), je dan nog wel die rebate krijgt van Canon (geld enkel in het land van aankoop)....misschien komen die camera's dan van Duitsland en is de rebate enkel daar geldig?

    Groetjes
    #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
    Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

  • #2
    Re: Geheugenkaart.Be

    Hey Sallybelgium,

    Ik heb zelf ook zonder problemen mijn geld van de Canon Cashback acties teruggekregen. Het betrof een 20D en een 17-40 f4 lens van Duitse herkomst gekocht in Nederland en verzilverd in Belgie. Bovendien moet ik nog erbij vermelden dat dit wonderbaarlijk snel ging.

    Mvg,
    Benno
    Weer terug naar analoog

    Comment


    • #3
      Re: Geheugenkaart.Be

      Oorspronkelijk geplaatst door sallybelgium
      Heeft hier iemand ervaring met deze winkel?
      Zijn ze betrouwbaar?
      Zelf al verschillende spullen besteld ... altijd snel & correct!
      En ik denk niet dat ik de enige hier ben die er al besteld heeft

      Comment


      • #4
        Re: Geheugenkaart.Be

        Ik ben al drie jaar een reguliere klant van deze zaak. Tot nu geen negatieve ervaringen, wel al verschillende positieve!!
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: Geheugenkaart.Be

          Zeer snelle leveringen, indien in voorraad. Goede opvolging via mail ook volgens mij een betrouwbare leverancier !!
          ***Ne kodak en ne zak...***

          Comment


          • #6
            Re: Geheugenkaart.Be

            Betrouwbaar zeker en snelle levering ook niet twijfelen trouwens vriendelijke mensen en altijd bereid om een woordje uitleg te geven mvg duindistel

            Comment


            • #7
              Re: Geheugenkaart.Be

              Same here. Beetje moeilijk te vinden bij afhaling maar heel vriendelijke gast en totnogtoe nooit problemen.

              Had ooit dringend een CF'ke nodig, maar kon pas na het werk vertrekken - otto heeft me toen nog redelijk laat 's avonds willen ontvangen (en dat voor een CF van ocharme 100 EUR. Service!

              Comment


              • #8
                Re: Geheugenkaart.Be

                Gisteren op 28-11 een canon 50-1,8 gekocht en vandaag 29-11 keurig ontvangen als dat nu geen service is dan weet ik het niet meer dus zeker je vertrouwen waard .

                Comment


                • #9
                  Re: Geheugenkaart.Be

                  Goeie en snelle service, met naar Belgische normen en mijn mening goeie prijzen

                  Nog geen slechte ervaring mee gehad
                  >> Canon EOS 20D | EF 70-200 F2.8 L IS | EF 300 F4 L IS
                  >> TicApictures

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geheugenkaart.Be

                    Oorspronkelijk geplaatst door sallybelgium
                    Ik vraag mij af als je een duitstalig handleiding neemt (goedkoopst), je dan nog wel die rebate krijgt van Canon (geld enkel in het land van aankoop)....
                    Zoals je zelf zegt ... "land van aankoop" ... jij koopt die toch in België???
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geheugenkaart.Be

                      De Canon cashback geldt voor geheel Europa, ongeacht waar je het koopt.
                      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geheugenkaart.Be

                        Klopt, ongeacht waar ge het koopt.
                        Heb een Eos 20D gekocht in Duitsland (Top-foto.DE)
                        Gisteren, (dus ongeveer 3 weken na aankoop) heb ik mijn 150 euro op mijn bankrekening ontvangen.

                        Wat betreft cornevaniperen, enkel maar positieve dingen van te vertellen, geen negatieve.

                        Dus zeker geen probleem met deze winkel en 100% te vretrouwen.
                        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                        BD0460BE

                        Comment

                        Working...
                        X