Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pictureparking Canon Gateway.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pictureparking Canon Gateway.

    Misschien is dit al ter sprake gekomen in vorige items,als account ben ik aangesloten bij Scarlet, daar krijgt men vrij 50 MB Webruimte,de bedoeling was om deze te gebruiken voor het opzetten van een eigen website, deze is reeds opgestart, maar tevens werd een deel voorzien voor het plaatsen van foto op het forum, nu waneer je regelmatig post loopt dit ook op, zo zocht ik naar een andere oplossing en plaats ik nu via Zoombrowser foto's op Image Gateway van Canon via knop internet upload (100 MB voor Canon geregistreerde gebruikers) dit spaart een hoop werk uit, aanloggen, password gebeurt automatisch , foto dienen dan wel vervolgens in het juiste album geplaatst te worden, bij het aanklikken van een afbeelding wordt deze op 448*299 pix getoond links vind je een link naar originele bestand waneer je hier klikt opent de foto zich op de geposte grote (voor het forum Max 900 * 900 pix en max 200Kb.)
    Vraag hier de eigenschappen op en kopieer deze (adres ulm) vb : http://pics.cig.canon-europe.com/priv/B5393BF64B6AD10AAD11D8F4A0CFCEDA.jpg zorg er wel voor dar je de volledige adres kopieert.
    plaats de link op het forum (plaatje toevoegen) en druk OK , foto kan nu getoond worden op het forum, de laatste tijd werk ik via deze methode en het werkt perfect.
    Hopelijk heeft hier iemand iets aan , het is toch 100MB gratis webruimte ofte 500 foto..
    Groeten Luc
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography
Working...
X