Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rare dingen op Website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rare dingen op Website

    Meer dan een jaar geleden ben ik er in gelukt om een website in elkaar te knutselen om mijn foto's te tonen. Niets speciaals gewoon recht toe recht aan gemaakt met Frontpage, ook het publiceren ging van uit Frontpage.

    Een tijd geleden echter besliste Scarlet om mijn site te deleten en enkel nog FTP transfers toe te laten. De site op die manier terug opgezet en alles ok. Nu wil ik echter mijn foto's (op dezelfde manier) van de Bollekescross op de site zetten en enkel de eerste 15 beelden worden getoont, voor de andere komt er een kruisje ipv een foto.

    Na mijn mailtje eerder deze week, nog altijd geen reactie van scarlet. Misschien zijn er op dit forum wel mensen die me hierbij kunnen helpen of weten wat de oorzaak kan zijn.

    De URL van mijn site is RudFoto , vandaar ga je naar "Sport" en dan "Bollekescross". Je zal dan de eerste 15 beelden kunnen bekijken maar de rest niet.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    Re: Rare dingen op Website

    Ik denk dat je aan het limiet van 50Mb webruimte bent gekomen...
    Zou niet weten wat het anders kan zijn.

    Mvg,
    Robert

    Comment


    • #3
      Re: Rare dingen op Website

      Hier werken ze alvast
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Rare dingen op Website

        Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
        Hier werken ze alvast
        Da's knap...

        Comment


        • #5
          Re: Rare dingen op Website

          Dacht ik ook guRuh, totdat je ze wil openen
          thumbs staan er maar de foto's zelf blijkbaar niet.
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment


          • #6
            Re: Rare dingen op Website

            Er zit een fout in de doorlinking van de thumbs naar je grotere versies ..

            VB: De laatste thumb verwijst naar pagina "PageSubitem 2021X.htm" waarin het de bedoeling is dat foto "../Images21/Foto 2025.jpg" geladen wordt.

            Kijk eens hoe de foto's noemen op je server en of ze er wel degelijk opstaan.

            Die laatste foto staat onder die naam niet op je server:

            Not Found
            The requested URL /~pin40960/Subitem 21/Images21/Foto 25.jpg was not found on this server.


            Dus ofwel is je naamgeving van die laatste foto's verkeerd of ze staan er gewoon niet op ...
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Rare dingen op Website

              Kingfisher : Ik denk ook dat het zo iets moet zijn, maar 50Mb staat er zeker nog niet op. Misschien een verkeerde instelling bij Scarlet zodat ik niet ten volle 50Mb krijg toegewezen, ik hoop dat ze snel terugkomen met een antwoord.

              Kayrun : Ik heb alle files nog eens nagezien en ze staan er wel degelijk op hoor. De normale flow is van de "thumbs" pagina naar de "Pagesubitem" pagina en vandaar doorgelinkt naar de desbetreffende foto.

              Het enige dat raar is is dat in de html code de foto iets is zoals Foto%2025, terwijl de foto zelf Foto 25 noemt. Maar dit is voor de ganse website zo, dus dat zal het wel niet zijn. Ik denk dat de %20 wil aangeven dat 25 een getal is en geen letter. Enfin, ik denk nog steeds dat alles ok is met de code maar waarom werkt het dan niet.

              Groetjes,
              Rudy
              Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

              Comment


              • #8
                Re: Rare dingen op Website

                Ff gekeken en bij mij werkt het nu wel,eerder niet.

                De eerste 15 teminste.
                Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                Mijn website.

                Comment


                • #9
                  Re: Rare dingen op Website

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool
                  Ff gekeken en bij mij werkt het nu wel,eerder niet.

                  De eerste 15 teminste.

                  Rumocool : De eerste 15 hebben altijd al gewerkt hoor, enkel vanaf de 16de loopt het mis.

                  Groetjes,
                  Rudy
                  Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rare dingen op Website

                    sorry,ff overlezen.
                    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                    Mijn website.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rare dingen op Website

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rud
                      Rumocool : De eerste 15 hebben altijd al gewerkt hoor, enkel vanaf de 16de loopt het mis.

                      Groetjes,
                      Rudy
                      Sorry my bad...
                      flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rare dingen op Website

                        @Rud: %20 is de spatie in de naam. Je kan eigenlijk geen spatie hebben in een URL dus word deze vervangen door %20 als je toch, zoals hier, verwijst naar een bestand met spaties in de naam.
                        Heb je via je ftp (een programa als FileZilla is hier goed voor) als eens gekeken of de foto's er wel degelijk staan?
                        Groetjes,
                        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rare dingen op Website

                          Heb eens gekeken en de foto's boven de 15 staan gewoon niet op de site.
                          Stuur ze nog eens op.
                          Last edited by FotoDirk; 20 november 2005, 21:47.
                          Tot sluitertijd, Dirk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rare dingen op Website

                            Oorspronkelijk geplaatst door FilMar
                            @Rud: %20 is de spatie in de naam. Je kan eigenlijk geen spatie hebben in een URL dus word deze vervangen door %20 als je toch, zoals hier, verwijst naar een bestand met spaties in de naam.
                            Heb je via je ftp (een programa als FileZilla is hier goed voor) als eens gekeken of de foto's er wel degelijk staan?
                            Dit is zeker het probleem !!!
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rare dingen op Website

                              Ik begrijp niet hoe jullie kunnen zien dat de files niet op de server staan hoor. Ik gebruik CuteFTP en zie ze wel degelijk staan op de server, dus volgens mij is dat het probleem niet echt. Ondertussen heb ik nog altijd niets gezien van Scarlet.

                              Groetjes,
                              Rudy
                              Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                              Comment

                              Working...
                              X