Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedankt..

    Hallo iedereen
    het moet mij toch eens van het hart...
    dit is een fantastisch forum..
    De laatste weken had ik wat vragen en op een minimum van tijd werd dat hier opgelost...

    Zelf zal ik nooit commentaar geven op foto's want daarvoor heb ik er nog niet genoeg verstand van....maar ik kom zeker geregeld kijken want hier valt altijd wat bij te leren...

    Hartelijke dank iedereen

    Annie

    Hallo Mod, ik wist niet waar ik dit bericht moest plaatsen, maar van mij mag het overal staan, zodat iedereen er nog eens aan denkt hoe goed het hier is.....

  • #2
    Re: Bedankt..

    Hallo Annie, je berichtje staat prima in "Algemeen" hoor.

    Ik weet zeker dat de forumleden dit schouderklopje wel kunnen waarderen.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Bedankt..

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      Hallo Annie, je berichtje staat prima in "Algemeen" hoor.

      Ik weet zeker dat de forumleden dit schouderklopje wel kunnen waarderen.
      Absoluut, absoluut......en ik kan Annie bijtreden, je steekt hier ongelofelijk veel op en.....ik heb ondertusen ook al een paar toffe mensen in "levende" lijve mogen ontmoeten..
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Bedankt..

        Kan er iemand een ander fotoforum opnoemen waar je zo snel een deftig antwoord krijgt als hier?

        Ik denk het niet!

        Sven

        Comment


        • #5
          Re: Bedankt..

          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          Kan er iemand een ander fotoforum opnoemen waar je zo snel een deftig antwoord krijgt als hier?

          Ik denk het niet!

          Sven
          Sven, snel gaat nog wel op een ander forum, deftig, da's al wat anders... En kan het weten, ik zit op een 35 tal fotoforums
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Bedankt..

            Bij deze zou ik eveneens een welgemeende DANK U willen zeggen aan alle forumleden in 't algemeen en aan al de aktieve medewerkers van BD in 't bijzonder!!!

            Dank u voor de gezellige momenten die ik op dit forum kan beleven. 't Is enkel dankzij de inzet van vele mensen van BD dat dit mogelijk is en dit wordt enorm geapprecieerd.
            Dit mag inderdaad ook eens gezegd worden
            meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

            Comment


            • #7
              Re: Bedankt..

              waarvan akte.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Bedankt..

                Hier ook niks dan lof en dankwoordjes voor dit forum
                Heb hier ook al heel wat opgestoken
                Het enige waar ik me soms over verbaas is de manier hoe er gereageerd word op bepaalde dingen

                Maar soit , iedereen is oud en wijs genoeg om zich daar niet te druk over te maken .

                Vraag me eigenlijk af hoe je "lid" kan worden bij BD ?? Ik zie sommige leden met een BD-nummer . Iemand die me daar enige duidelijkheid over kan brengen ??

                En voor de rest : keep up the good work
                Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

                Comment


                • #9
                  Re: Bedankt..

                  racekonijn, in het navigatiemenu zie je 'VZW' --- daar vind je alle benodigde info (dus bovenaan elke pagina kan je dat zien...)

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment

                  Working...
                  X