PDA

Volledige versie bekijken : Bedankt..

annie
18 november 2005, 09:50
Hallo iedereen
het moet mij toch eens van het hart...
dit is een fantastisch forum..
De laatste weken had ik wat vragen en op een minimum van tijd werd dat hier opgelost...

Zelf zal ik nooit commentaar geven op foto's want daarvoor heb ik er nog niet genoeg verstand van....maar ik kom zeker geregeld kijken want hier valt altijd wat bij te leren...

Hartelijke dank iedereen

Annie

Hallo Mod, ik wist niet waar ik dit bericht moest plaatsen, maar van mij mag het overal staan, zodat iedereen er nog eens aan denkt hoe goed het hier is..... :G

Hombre
18 november 2005, 21:14
Hallo Annie, je berichtje staat prima in "Algemeen" hoor.

Ik weet zeker dat de forumleden dit schouderklopje wel kunnen waarderen. :G

Franciskine
18 november 2005, 21:20
Hallo Annie, je berichtje staat prima in "Algemeen" hoor.

Ik weet zeker dat de forumleden dit schouderklopje wel kunnen waarderen. :G
Absoluut, absoluut......en ik kan Annie bijtreden, je steekt hier ongelofelijk veel op en.....ik heb ondertusen ook al een paar toffe mensen in "levende" lijve mogen ontmoeten.. :G

Svenmichiels
18 november 2005, 21:25
Kan er iemand een ander fotoforum opnoemen waar je zo snel een deftig antwoord krijgt als hier? :confused::D:confused::D:confused:

Ik denk het niet!

Sven

Franciskine
18 november 2005, 21:29
Kan er iemand een ander fotoforum opnoemen waar je zo snel een deftig antwoord krijgt als hier? :confused::D:confused::D:confused:

Ik denk het niet!

Sven
Sven, snel gaat nog wel op een ander forum, deftig, da's al wat anders... ;) En kan het weten, ik zit op een 35 tal fotoforums :D

flitske
19 november 2005, 15:09
Bij deze zou ik eveneens een welgemeende DANK U willen zeggen aan alle forumleden in 't algemeen en aan al de aktieve medewerkers van BD in 't bijzonder!!! :G :G :G

Dank u voor de gezellige momenten die ik op dit forum kan beleven. 't Is enkel dankzij de inzet van vele mensen van BD dat dit mogelijk is en dit wordt enorm geapprecieerd. :G :G :G
Dit mag inderdaad ook eens gezegd worden ;)

bouk
19 november 2005, 15:31
waarvan akte.
grt,bouk.

racekonijn
19 november 2005, 15:33
Hier ook niks dan lof en dankwoordjes voor dit forum :G
Heb hier ook al heel wat opgestoken :G
Het enige waar ik me soms over verbaas is de manier hoe er gereageerd word op bepaalde dingen :eek:

Maar soit , iedereen is oud en wijs genoeg om zich daar niet te druk over te maken .

Vraag me eigenlijk af hoe je "lid" kan worden bij BD ?? Ik zie sommige leden met een BD-nummer :confused: . Iemand die me daar enige duidelijkheid over kan brengen ??

En voor de rest ;) : keep up the good work

ajuin
19 november 2005, 22:38
racekonijn, in het navigatiemenu zie je 'VZW' --- daar vind je alle benodigde info (dus bovenaan elke pagina kan je dat zien...)