PDA

Volledige versie bekijken : Cash Back D50

JoFramboos
16 november 2005, 21:48
Vanaf morgen geldt er een CashBack actie op de D50 bij top-foto (en dus in heel duitsland waarschijnlijk). Nu vroeg ik mij af, werkt da ook als Belg? Betalen ze u dus ook terug als ge Belg zijt en in Duitsland gekocht hebt?

En duurt dat lang?

Iemand enige ervaring hiermee?

Groetjes,
Peter :clown:

Haai8
16 november 2005, 21:52
Waarom vraag je het hem niet zelf, hij spreekt perfect Nederlands

Rumocool
16 november 2005, 22:02
Het werkt heel zeker,ik kan er van mee praten,maaaaaaaaaar!!!!!

Toen ik de check ging innen op mijnen bank gingen er 11 euro kosten vanaf :confused:

Das straf he.

Mvg.

JoFramboos
16 november 2005, 22:52
Schandalig wat die banken in feite durven vragen... Commissie noemen ze dat :s

't Is dus een cheque da ge krijgt, geen storting?

Otto Knap
17 november 2005, 13:52
Vanaf de 17 november 2005 heeft Nikon een Cash-Back aktie op de D50 en alle verkrijgbare D50-sets.

U dient uw toestel te registeren op de Nikon Website www.nikon.de/D50-CASHBACK . Nikon stuurt u dan per email een persoonlijke CashBack-waardebon toe. Deze dient u dan samen met een duplicaat van uw aankoopfactuur en deel B van uw garantiebon op te sturen aan:

Nikon Dienstleister Art Surprise
Im Bachgrund 9-11
40667 Meerbusch
Duitsland.

Het CASHBACK Bedrag van 100,- Euro wordt dan op uw bankrekening (Ibannummer gebruiken) gestort. Deze akctie is geldig tot en met 31.01.2006. De aanvraag van uw Cashback dient voor 14.02.2006 ingestuurd te zijn

Deze Cahback-actie is geldig voor alle ingezetenen van de Europese Gemeenschap. Voor uitvoerige informatie ga naar de Nikon Website www.nikon.de/D50-CASHBACK .