Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon D30

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon D30

    Een jaar of twee geleden waagde ik mijn eerste stappen in Digitale fotografie... kocht een Ixus 300 en maakte meer foto's dan me lief was, met andere woorden... ik was gebeten

    De Ixus werd snel te klein, te traag.... er kwam een Fuji 602... en wàt een toestel... snel, compact, goeie fotokwaliteit.
    Maar nog was mijn honger niet gestild... nieuwsgezind en leergierig als ik ben kwam stilaan de drang naar een DSLR.

    Zodoende ging ik gisteren mijn D30 ophalen...
    Om mijn verhaal kort te maken, ik ben wég van deze camera... maar zijn oneindige mogelijkheden en het werken met verwisselbare lenzen gaat nog serieus wat studie en probeersels met zich meebrengen, het lijkt misschien simpel als Jaja en andere DSLR-gebruikers hier hun kunstwerken ten toon spreiden, maar het is imo bijlange niet zo simpel als het eruit ziet
    Luc

  • #2
    Luc,

    proficiat met de aankoop. Ik ondervind dezelfde perikelen. Het is inderdaad aanpassen om met zo'n toestel te werken. Ik moet wel zeggen dat ik na een week al heel goed gewoon ben geraakt aan het toestel.
    Gisteren een deftig statief aangekocht en ik moet zeggen dat dit toch wel nodig is bij zo'n toestel. De resultaten met en zonder statief zijn niet met elkaar te vergelijken.
    Ik hou voorlopig toch nog de IXUS 300 bij de hand, al is het maar omdat het een licht en handig toestel is dat je overal kan meenemen.

    PS. op volgende site staan een paar trucks om met de D30 te werken:
    http://www.canonians.com/. Lees zeker de hints eens.

    Veel succes met het nieuwe toestel...
    http://www.pvhsdw.be

    Comment


    • #3
      Succes Clash, moed niet opgeven hoor ! Blijven volharden, je komt er wel ! Alle begin is moeilijk, dat was het ook voor mij.

      Comment


      • #4
        succes met dit toestel toegewenst, Clash. Ik heb al een klein beetje ervaring met dergelijke toestellen, dus, als er vragen/problemen zijn, aarzel niet ze te stellen.
        groetjes, Luc

        Comment


        • #5
          Bedankt mannen... en..
          ik weet dat ik hier altijd terecht kan met mijn vragen en problemen..
          da's de sterke kant van Belgium Digital en alles wat errond hangt.
          Luc

          Comment

          Working...
          X