Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

    Ik wist dus niet dat Embee hier op het forum de pianist was tot hij mij mailde en zei " was jij die jongen aan die paal vooraan met je Canon materiaal"

    En hij Embee (Marc Borms) was dus de pianist.



    Marc, ik kom je denk ik nog wel eens tegen op een optreden

    Greetz, RonnyE

    Oh ja ik werk aan mijn foto's van Lea Gilmore

  • #2
    Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

    Zie je wel dat 'ie zoet kan kijken...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

      Een mooie! Warme tint!

      Grtz,Fabienne
      De enige plaats waar succes vóór werk komt, is het woordenboek.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

        Mooie foto! En piano speelt hij als de beste
        Alleen een beetje jammer dat hij net naar de rechterkant van de foto kijkt..
        Is this the real life? Is this just fantasy?
        Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

        Comment


        • #5
          Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

          Oorspronkelijk geplaatst door k@rel
          Mooie foto! En piano speelt hij als de beste
          Alleen een beetje jammer dat hij net naar de rechterkant van de foto kijkt..

          mja, maar je zou ook kunnen zeggen dat hij wat aan het mijmeren is en opgaat in de prachtige muziek en stem van Lea en dan kijkt een goede pianist niet op zijn vingers of naar de fotograaf

          Greetz, RonnyE

          Comment


          • #6
            Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

            jah het laatste dat je moet doen als je met Lea Gilmore de baan op bent, is (te veel) kijken naar je vingers ... dan mis je de signalen en ga je de mist in ...
            embee ::: nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

              Oorspronkelijk geplaatst door embee
              jah het laatste dat je moet doen als je met Lea Gilmore de baan op bent, is (te veel) kijken naar je vingers ... dan mis je de signalen en ga je de mist in ...
              Helemaal met je eens, Marc! Met zo'n optreden is het altijd op je hoede zijn voor verrassende wendingen, hé?
              Is this the real life? Is this just fantasy?
              Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

              Comment


              • #8
                Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

                Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                mja, maar je zou ook kunnen zeggen dat hij wat aan het mijmeren is en opgaat in de prachtige muziek en stem van Lea en dan kijkt een goede pianist niet op zijn vingers of naar de fotograaf

                Greetz, RonnyE
                Inderdaad, Ronny. Naar de toetsen of naar de fotograaf kijken zou zeker niet beter geweest zijn! Mijn bedenking was alleen maar fototechnisch: je hebt op de linkerzijde van de foto een deel van het koor gezet, waarvan de meesten naar links (naar Lea?) kijken, terwijl Marc in de rechterhoek van de foto net op dat moment de andere kant (buiten de foto) kijkt . Had hij toevallig op dat moment ook naar links gekeken dan was de compo nog veel sterker geweest.
                Maar het is in ieder geval een knappe, sfeervolle foto
                Is this the real life? Is this just fantasy?
                Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

                Comment


                • #9
                  Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

                  Ik zie ongeveer de helft van het koor naar rechts kijken zoals Marc

                  Nee is wel zo, had misschien iets sterker geweest, bedoeling was in ieder geval het sterke punt (jij dus hé Marc ) op 1/3 rechts te leggen en toch achtergrondinfo mee te geven.

                  Bedankt iedereen voor de reacties

                  Greetz, RonnyE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

                    @RonnyE

                    Ja, wij hier in Erembodegem hebben het geluk dat embee hier woont .

                    En hier 'bij ons' hebben we het geluk hem nog iedere zondagochtend te kunnen aanhoren.

                    Embee is de pianist hier op de parochie en speelt er duchtig op los. Niet de deuntjes die je 'normaal' hoort tijdens een viering, maar ook nog heel wat anders. Deze ochtend klonk 'Dag Sinterklaas' nog uit zijn piano !



                    Geert
                    Nikon D80

                    Comment


                    • #11
                      Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Geert
                      Deze ochtend klonk 'Dag Sinterklaas' nog uit zijn piano !
                      't was wel "Dag Sintemaarten" hé Geert .... ben je van Oilsjt of nie
                      embee ::: nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

                        hahahhah die is goed

                        Comment


                        • #13
                          Re: Marc Borms for Lea Gilmore @ gospel for Damian te Ginderbuiten

                          Oorspronkelijk geplaatst door embee
                          't was wel "Dag Sintemaarten" hé Geert .... ben je van Oilsjt of nie

                          Ik ben van oilsjt ... moar op een piano klinkt dat toch tzelfde


                          Geert
                          Nikon D80

                          Comment

                          Working...
                          X