Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijstzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rijstzak

    Kan er iemand is een foto plaatsen van een rijstzak..
    Dan heb ik een idee hoe dat er uit ziet

    en zit er echte rijst in of is dat maar een benaming ?

    thx..

  • #2
    Re: Rijstzak

    Misschien ben je geholpen met het volgende :



    en



    Comment


    • #3
      Re: Rijstzak

      Mijn dochter heeft een washandje gevuld met rijst en toen dichtgenaaid op de machine, is niet al te groot maar is goed te doen.
      Totale kosten 84 eurocent (met rijst uit de Aldi)
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Rijstzak

        thx..

        Comment


        • #5
          Re: Rijstzak

          Ik heb er eentje gekocht in de Sun-Wah in Gent. Werkt prima

          Comment


          • #6
            Re: Rijstzak

            Ben ook juist van plan eentje te maken .
            Ik heb een zakje kleine polyerster bolletjes besteld (komen donderdag binnen) wordt gebruikt in poefs en zitzakken onderanderen.
            Is niet echt duur en vooral het heeft veel meer voordelen dan rijst of bonen.
            Ze nemen geen water op => schummelen niet en voor in de natuur is dat tog geen overbodig voordeel, is rap terug droog, wegen niets, gemakkelijk in vorm te krijgen en blijft ook gemakkelijk in vorm.
            D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

            Comment


            • #7
              Re: Rijstzak

              Hey Bjokke,
              Waar heb je die besteld?
              groeten.

              Oorspronkelijk geplaatst door bokke
              Ben ook juist van plan eentje te maken .
              Ik heb een zakje kleine polyerster bolletjes besteld (komen donderdag binnen) wordt gebruikt in poefs en zitzakken onderanderen.
              Is niet echt duur en vooral het heeft veel meer voordelen dan rijst of bonen.
              Ze nemen geen water op => schummelen niet en voor in de natuur is dat tog geen overbodig voordeel, is rap terug droog, wegen niets, gemakkelijk in vorm te krijgen en blijft ook gemakkelijk in vorm.
              KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
              http://www.photopat.be

              Comment


              • #8
                Re: Rijstzak

                ik heb om te proberen een kersenpittenkussentje int kruidvat gekocht.Hopelijk werkt dit
                Kost rond de 4 euro dacht ik

                Comment


                • #9
                  Re: Rijstzak

                  Oorspronkelijk geplaatst door paepke
                  Hey Bjokke,
                  Waar heb je die besteld?
                  groeten.
                  He Tis BOKKE he ben nog geen Mod

                  In een stoffenwinkel als je dat daar vraagt kunnen ze die normaal wel leveren kost 15€ voor een zakje van 20x30 meer dan genoeg voor 1 zakje van te maken. En kan je ineens de stof er rond mee kopen
                  D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rijstzak

                    Oorspronkelijk geplaatst door koeks
                    ik heb om te proberen een kersenpittenkussentje int kruidvat gekocht.Hopelijk werkt dit
                    Kost rond de 4 euro dacht ik
                    zowiet ja en je kan dat nog lekker voorverwarmen voor je in de winter op fotojacht gaat
                    D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rijstzak

                      Oorspronkelijk geplaatst door bokke
                      zowiet ja en je kan dat nog lekker voorverwarmen voor je in de winter op fotojacht gaat

                      Was ook mijn gedacht

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rijstzak

                        Je kunt ook een zak vullen met vogelzaad, heb je gelijk lokmiddel voor vogels bij de hand

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rijstzak

                          Hehe heb er vanmorgen eentje gemaakt
                          Het is redelijk meegevallen hier er daar wel een beetje scheef maja zolang de foto's maar goed zijn he Je kan het dan ook nog met klipsen rond je been of een tak vastmaken altijd handig





                          Nu heb je tevens een foto van een zelfgemaakt exemplaar.
                          D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rijstzak

                            Ziet er goed uit Je moet ze in productie nemen, joh. Kun je geld verdienen.
                            Groet,

                            Gerard

                            Comment

                            Working...
                            X