Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankopen bij topvision.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankopen bij topvision.de

    Heeft iemand ervaring met aankopen van een digitale camera bij Topvision (topvision-online.de)?
    Wat is ongeveer de levertijd naar België? Hoe was de service?
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Aankopen bij topvision.de

    Ik heb mijn 20d bij hen gekocht. Levertermijn 2/3 dagen (toen, kan nu wel langer zijn door de grote vraag gezien de cashback actie van canon).

    Over service kan ik (gelukkig) nog niet veel kwijt.
    Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

    Comment


    • #3
      Re: Aankopen bij topvision.de

      Heb jij ook met creditcard betaald?
      Behalve een mail ter bevestiging van het order heb ik nog geen informatie ontvangen.

      Ze antwoorden niet op hun mails. Ik wil weten wanneer het order word verzonden en of je het order verloop kan volgen mbv een trackingnummer of iets dergelijk.

      Heb jij nog een mail gekregen wanneer je order werd verzonden? Eventueel ook een trackingnummer voor DHL?
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

      Comment


      • #4
        Re: Aankopen bij topvision.de

        Als ik zie hoe weinig professioneel de site is opgemaakt (kon zo uit frontpage komen) dan denk ik niet dat ze een workflow met tracking hebben

        Comment


        • #5
          Re: Aankopen bij topvision.de

          Ik betaalde met creditcard.
          De verzending gebeurde met DPD waarbij ik de transport tracking adhv het parcel number goed kon opvolgen.
          Ondanks het feit dat ik aanvankelijk weigerachtig stond tav Topvision.de door de klungelige opmaak van de website en hen niet alle credits gaf, ben ik toch tevreden van de manier waarop alles verlopen is.
          Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

          Comment


          • #6
            Re: Aankopen bij topvision.de

            Ik bestelde er al 2 keer, en telkens had ik mijn bestelling binnen de werkweek. Ook kreeg ik een email waar ik het pakje kon volgen.
            En ik zal er zeker nog kopen.
            www.i-mac.be
            http://www.cerclebrugge.be

            Comment


            • #7
              Re: Aankopen bij topvision.de

              Alles is uiteindelijk goed verlopen. Ik het de 20D vandaag ontvangen. Al bij al een goede en snelle service. Alleen kon een extra mailtje geen kwaad.
              Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

              Comment


              • #8
                Re: Aankopen bij topvision.de

                Kunnen wij van Belgie in Duitsland bestellen ?
                Ik deed hen een mail ivm info hieromtrent en ze verwezen me door naar de site van Luxemburg. Ik vroeg of ze de handleiding in het Nederlands wilden bijvoegen ipv duits.
                Ik bestel natuurlijk liever in Duitsland, het is daar toch voordeliger.

                Thanks
                E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
                Allé als em gelukt is toch...

                Comment


                • #9
                  Re: Aankopen bij topvision.de

                  normaal is het geen probleem om gewoon in duitsland te bestellen.
                  ik zou het onder rembours ofzo nemen.
                  (ik heb zo al computer onderdelen besteld in duitsland. Dus...)
                  SHARPimages.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aankopen bij topvision.de

                    Bij Topvision met je bestellen in het land waar de bestelling zal toekomen. Dus als het leveringsadres België is, moet je op de hoofdpagina België aanklikken.

                    En het zal altijd een Duitstalige handleiding zijn.
                    www.i-mac.be
                    http://www.cerclebrugge.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aankopen bij topvision.de

                      Dus als ik het goed begrijp, ik kan niet profiteren van de goedkopere prijzen in Duitsland want ik moet mijn land selecteren en dit is een stuk duurder?
                      Iemand ervaring met iets te kopen bij Topvision?
                      Waar is het besteld? Duitsland of Belgie?
                      Thanks
                      E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
                      Allé als em gelukt is toch...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aankopen bij topvision.de

                        Het scheelt 16 euro voor een fototoestel, dit is ongeveer gelijk aan de verzendkosten. Dus die zou ik kunnen uitsparen.

                        Thanks,
                        E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
                        Allé als em gelukt is toch...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aankopen bij topvision.de

                          Ik vraag mij eigenlijk af waarom in Duitsland te bestellen als je tegen vergelijkbare prijzen ook in België kan bestellen ?

                          Groetjes
                          Spogy
                          Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aankopen bij topvision.de

                            Als jij me kan vertellen waar ik hier voor 295 euro een Powershot a620 kan vinden...

                            1000000000000000000 X thanks dan
                            E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
                            Allé als em gelukt is toch...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aankopen bij topvision.de

                              Oorspronkelijk geplaatst door Oberon
                              Als jij me kan vertellen waar ik hier voor 295 euro een Powershot a620 kan vinden...

                              1000000000000000000 X thanks dan
                              Ja in dit geval heb je gelijk ... hier kost hij 329€ inclusief batterijen en SD kaartje van 32Mb.
                              Maar ik heb al opgemerkt dat veel zaken niet noodzakelijk goekoper zijn integendeel zelfs.

                              Groetjes
                              Spogy
                              Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

                              Comment

                              Working...
                              X