PDA

Volledige versie bekijken : Aankopen bij topvision.de

* Fuse *
7 november 2005, 21:10
Heeft iemand ervaring met aankopen van een digitale camera bij Topvision (topvision-online.de)?
Wat is ongeveer de levertijd naar BelgiŽ? Hoe was de service?

yannicks
8 november 2005, 11:08
Ik heb mijn 20d bij hen gekocht. Levertermijn 2/3 dagen (toen, kan nu wel langer zijn door de grote vraag gezien de cashback actie van canon).

Over service kan ik (gelukkig) nog niet veel kwijt.

* Fuse *
8 november 2005, 11:17
Heb jij ook met creditcard betaald?
Behalve een mail ter bevestiging van het order heb ik nog geen informatie ontvangen.

Ze antwoorden niet op hun mails. Ik wil weten wanneer het order word verzonden en of je het order verloop kan volgen mbv een trackingnummer of iets dergelijk.

Heb jij nog een mail gekregen wanneer je order werd verzonden? Eventueel ook een trackingnummer voor DHL?

PSG
8 november 2005, 12:04
Als ik zie hoe weinig professioneel de site is opgemaakt (kon zo uit frontpage komen) dan denk ik niet dat ze een workflow met tracking hebben :confused: :eek:

yannicks
8 november 2005, 12:32
Ik betaalde met creditcard.
De verzending gebeurde met DPD waarbij ik de transport tracking adhv het parcel number goed kon opvolgen.
Ondanks het feit dat ik aanvankelijk weigerachtig stond tav Topvision.de door de klungelige opmaak van de website en hen niet alle credits gaf, ben ik toch tevreden van de manier waarop alles verlopen is.

i-Mac
8 november 2005, 20:53
Ik bestelde er al 2 keer, en telkens had ik mijn bestelling binnen de werkweek. Ook kreeg ik een email waar ik het pakje kon volgen.
En ik zal er zeker nog kopen.

* Fuse *
9 november 2005, 12:03
Alles is uiteindelijk goed verlopen. Ik het de 20D vandaag ontvangen. Al bij al een goede en snelle service. Alleen kon een extra mailtje geen kwaad.

Oberon
9 november 2005, 20:14
Kunnen wij van Belgie in Duitsland bestellen ?
Ik deed hen een mail ivm info hieromtrent en ze verwezen me door naar de site van Luxemburg. Ik vroeg of ze de handleiding in het Nederlands wilden bijvoegen ipv duits.
Ik bestel natuurlijk liever in Duitsland, het is daar toch voordeliger.

Thanks

FrederikV
9 november 2005, 20:17
normaal is het geen probleem om gewoon in duitsland te bestellen.
ik zou het onder rembours ofzo nemen. ;)
(ik heb zo al computer onderdelen besteld in duitsland. Dus...)

i-Mac
9 november 2005, 21:33
Bij Topvision met je bestellen in het land waar de bestelling zal toekomen. Dus als het leveringsadres BelgiŽ is, moet je op de hoofdpagina BelgiŽ aanklikken.

En het zal altijd een Duitstalige handleiding zijn.

Oberon
12 november 2005, 15:21
Dus als ik het goed begrijp, ik kan niet profiteren van de goedkopere prijzen in Duitsland want ik moet mijn land selecteren en dit is een stuk duurder?
Iemand ervaring met iets te kopen bij Topvision?
Waar is het besteld? Duitsland of Belgie?
Thanks

Oberon
12 november 2005, 16:15
Het scheelt 16 euro voor een fototoestel, dit is ongeveer gelijk aan de verzendkosten. Dus die zou ik kunnen uitsparen.

Thanks,

spogy
12 november 2005, 16:41
Ik vraag mij eigenlijk af waarom in Duitsland te bestellen als je tegen vergelijkbare prijzen ook in BelgiŽ kan bestellen ?

Groetjes
Spogy

Oberon
12 november 2005, 16:51
Als jij me kan vertellen waar ik hier voor 295 euro een Powershot a620 kan vinden...

1000000000000000000 X thanks dan

spogy
12 november 2005, 17:15
Als jij me kan vertellen waar ik hier voor 295 euro een Powershot a620 kan vinden...

1000000000000000000 X thanks dan

Ja in dit geval heb je gelijk ... hier kost hij 329Ä inclusief batterijen en SD kaartje van 32Mb.
Maar ik heb al opgemerkt dat veel zaken niet noodzakelijk goekoper zijn integendeel zelfs.

Groetjes
Spogy

Oberon
12 november 2005, 17:22
Het scheelt toch meestal redelijk wat hoor vanwege de lagere btw.

Heb jij hem hier in een winkel gezien of ook in een online-shop waar nog verzending bijkomt?

Greets and thanks

spogy
12 november 2005, 17:31

Heb jij hem hier in een winkel gezien of ook in een online-shop waar nog verzending bijkomt?

Greets and thanks

Kijk eens op www.pixmania.be

Groetjes ;)
Spogy

garehaan
14 november 2005, 23:33

Greets and thanks

Jawel, en dat is sowieso al 5%

Merckx
15 november 2005, 10:24
Bij Action shop in Brasschaat (Foto Dali) staat bv een Nikon Flitser SB600 - 299Ä, bij Pixmania.be is dit 323Ä !!

Merckx

i-Mac
4 januari 2006, 12:14
Ik heb net weer een bestelling ontvangen van bij Topvision. Een Canon 580EX aan €395, en een Grip aan €108. Ik heb lang genoeg rondgekeken, maar niemand die goedkoper kon. De €16 voor P&P neem ik er graag bij. Nu nog papieren invullen opsturen naar Canon. Ik krijg op de valreep €50 terug. Bestelling werd geplaatst en gefactureerd op 31/12/2008 :-)

VerSeg
4 januari 2006, 13:50
Ik krijg op de valreep Ä50 terug. Bestelling werd geplaatst en gefactureerd op 31/12/20058 :-)Vergeet het ... da's 18053 jaar voorbij de actie :D

gamma
4 januari 2006, 15:34
heb onlangs mijn eos 350d met kitlens bestelt voor 760 euro.

binnen de 3 werkdagen had ik die binnen.

het enige wat me opgeschrokken had was dat de koerierfirma ( en vraag me niet welke , tot op vandaag weet ik het nog altijd niet ) mijn eos zomaar aan onze voordeur had gezet :confused: :mad: :B

voor tzelfde geld was hem gepikt.

i-Mac
4 januari 2006, 15:37
Vergeet het ... da's 18053 jaar voorbij de actie :D

Dju toch, de euforie zeker :p

koen dd
4 januari 2006, 16:54
het enige wat me opgeschrokken had was dat de koerierfirma ( en vraag me niet welke , tot op vandaag weet ik het nog altijd niet ) mijn eos zomaar aan onze voordeur had gezet :confused: :mad: :B
.

jij mag van geluk spreken!

i-Mac
12 februari 2006, 15:30
Ik heb net weer een bestelling ontvangen van bij Topvision. Een Canon 580EX aan Ä395, en een Grip aan Ä108. Ik heb lang genoeg rondgekeken, maar niemand die goedkoper kon. De Ä16 voor P&P neem ik er graag bij. Nu nog papieren invullen opsturen naar Canon. Ik krijg op de valreep Ä50 terug. Bestelling werd geplaatst en gefactureerd op 31/12/2008 :-)

Ik ontving deze week mijn Ä50 van Canon op mijn rekening. Ī6 weken duurde dat. Niet slecht.

Gerrit Lammens
14 februari 2006, 11:13
Ik bestel meestal bij Top foto www.top-foto.de (http://www.top-foto.de).
Ze zijn gevestigd te DŁren (ligt tussen Aken en Keulen, 30km voorbij Aken), ze sturen vrij goedkoop op naar BelgiŽ.
Ingo is de eigenaar en spreekt nog nedelands ook !
Meestal zijn zijn prijzen onklopbaar !
Zeer vriendelijke service.

Sonjabelgium
14 februari 2006, 18:14
Ik heb twee keer besteld bij Topvision, twee keer kreeg ik foutmelding, werd de camera die ik besteld had op m'n visa-kaart geboekt en meteen weer tegengeboekt :confused: ... ik ben niets met scherpe prijzen als de bestelling zo moeizaam verloopt. Het heeft me 3 telefoontjes naar duitsland gekost en heb uiteindelijk mijn camera elders aangeschaft (als je moet bellen neem je maar je cola'tje erbij en zet je maar gemakkelijk, t'duurd eeuwen). Dit is mijn persoonlijke ervaring ermee, een kennis hobby-fotografe heeft daar wel 'r camera met succes besteld en ontvangen.

notex
15 februari 2006, 21:00
Maandagavond KM7D besteld.
Dinsdagmorgen betaald per overschrijving.
Dinsdagavond gezien dat de prijs 150Ä gedaald was en hen een mail daarover gestuurd.
Woensdag mail teruggekregen dat ze 150Ä terug gingen storten.
Vrijdag mail gekregen met trackingnummer van DPD. Maandagmorgen toestel aangekomen en de 150Ä was ook terug op mijn rekening gestort.:G :G

mir
13 maart 2006, 15:40
Ik heb al eens een compact camera besteld bij topvision,en deze week een groothoeklens.Ik heb de prijzen vergeleken en Topvision was de goedkoopste.
28 euro goedkoper dan Topfoto.Mijn vorige bestelling had ook binnen de week aan huis geleverd.Hopelijk gaat het met mijn lens ook zo vlot.

mir

jorre
13 maart 2006, 17:40
Ik voel mij toch een beetje bedrogen door Topvision. Ik heb begin deze maand de Pentax *ist Ds met kitlens besteld. Ik krijg dezelfde dag nog de betaalgegevens toegestuurd en maakt het bedrag onmiddelijk over op hun rekening. Na een week heb ik nog geen trackingnummer ontvangen of zelfs geen enkele vorm van bevestiging van mijn betaling. Ik stuur afgelopen vrijdag dus een mail om te vragen of alles goed verlopen is. Vandaag krijg ik bericht van de sales afdeling dat ze mijn order (voorlopig) niet kunnen behandelen omdat door de grote vraag de stock uitgeput is. Het status van het product dat ik besteld heb stond op 'short delivery period' toen ik het bestelde en vandaag de dag zelfs op available!