Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een roofvogel maar welke ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een roofvogel maar welke ...

    voor de kenners onder jullie: ik zat op een lantaarnpaal midden in een nieuwe wijk met veel gras en nog weinig of geen huizen.
    eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
    --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

  • #2
    Re: een roofvogel maar welke ...

    een torenvalkske
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

    Comment


    • #3
      Re: een roofvogel maar welke ...

      Een buizerd maar hij zal de lantaarn eens mogen afwassen volgens dat ik zie mooie foto trouwens zakt wel een beetje af .

      Comment


      • #4
        Re: een roofvogel maar welke ...

        tis zeker een torenvalk hoor (ik denk een vrouwtje hoewel de kop wel een grijze tint heeft) kijk hier of hier of hier maar eens
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: een roofvogel maar welke ...

          wat is dat rasterpatroon in de lucht ?
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: een roofvogel maar welke ...

            Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel
            Een buizerd maar hij zal de lantaarn eens mogen afwassen volgens dat ik zie mooie foto trouwens zakt wel een beetje af .
            zeker een torenvalk!!
            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
            www.koendd.be

            FZ50

            Comment


            • #7
              Re: een roofvogel maar welke ...

              heb het aan mijn buurman gevraagd: die vind het een Torenvalk.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: een roofvogel maar welke ...

                Spijtig dat die niet iets scherper is ... en inderdaad, dat rasterpatroon in de lucht is zeer onnatuurlijk ...
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: een roofvogel maar welke ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                  Spijtig dat die niet iets scherper is ... en inderdaad, dat rasterpatroon in de lucht is zeer onnatuurlijk ...
                  volledig mee eens.

                  En die witte lijn rond de vleugel is dat weerkaatsing van de zon?
                  Groetjes Chris
                  EOS 1D mk III + EF 24-105mm F4 L IS USM, Canon EF 100-400 is usm, Canon EF 500 F4 CanonTC 1.4
                  Mijn website

                  Comment


                  • #10
                    Re: een roofvogel maar welke ...

                    Het is zonder twijfel een torenvalk ; het grijs op de kop wijst er op dat het een jong (tweede kalenderjaars) mannetje betreft ; mooie foto overigens, al ben ik in de eerste plaats vogelkenner, helaas geen foto-expert , mvg, Patrick (echtgenoot van Biene & natuurfreak)
                    opm. van biene: ik heb verleden jaar nog es gegidst in 't Zwin voor een aantal onder jullie en kijk met plezier regelmatig naar jullie prachtige natuurfoto's, groetjes en misschien tot ziens
                    Biene

                    Comment

                    Working...
                    X