Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toevallige ontmoeting..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Toevallige ontmoeting..

    Toen ik gisterenavond ( 05/11/2005 ) op de volleybalwedstrijd Lennik - Duvel Puurs was ( als kinesist - had dus geen fotoapparatuur bij ) zag ik gedurende de hele wedstrijd iemand foto's maken ( wel degelijk met flits ) van de wedstrijd. Omdat de afstand te groot was kon ik niet juist zien welke camera hij vasthad. Na de wedstrijd, die we helaas met 3-0 hebben verloren, ben ik eens gaan kennismaken. En ja hoor, een D2X met de 70-200 f/2.8 VR. 't Was dus de eerste keer dat ik zo'n toestel in mijn handen mocht houden, toch wel indrukwekkend hoor. Nog wat verdere uitleg gevraagd en wat bleek, hij was eigenlijk helemaal niet zo tevreden met die Nikkor 70-200, geef mij maar de Nikkor 80-200 AFS f/2.8 ( da's die hele dure vermoed ik die ze niet meer maken ) zei hij, focust duidelijk sneller dan de 70-200 en over de VR functie was hij ook wel duidelijk...hard overroepen, zeker bij sportevenementen heb je er eigenlijk niets aan beweerde hij. Dikke spijt verklaarde hij dat hij de Nikkor 80 - 200 AFS had verkocht.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Toevallige ontmoeting..

    die man heeft overschot van gelijk.. alleen betijfel ik of hij weet waarover hij spreekt!

    VR is niet overroepen maar doet zijn werk wel degelijk. zeer degelijk zelf
    alleen stuit je als gebruiker snel op het ander deel van het bewegingsonscherpte probleem: de beweging van je onderwerp.

    ikzelf heb gistere ook weer kennis gemaakt met dat tweeledig probleem. soms verwacht je teveel van die VR. gisteren probeerde ik een staartmees op foto te krijgen. bewolkt, weinig licht en een snel bewegend vogeltje. men VR werkte maar wat ben je ermee als je onderwerp snel beweegt? niks, nada noegabollen...
    foto als spiegel of als venster?

    Comment

    Working...
    X