Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Condroz rally

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Condroz rally



    Eerste keer dat ik rally fotografeerde, niet gemakkelijk moet ik zeggen.

    Is de crop niet "erover"?

    Groter vind je hier:
    flickr

  • #2
    Re: Condroz rally

    Foto lijkt me wel mooi scherp. Maar is wat moeilijk te beoordelen. Je mag best wat groter posten...Kleuren zitten ook wel snor.

    Onderwerp staat wel pal in het midden, vaak zijn fotos met het onderwerp op 1/3 rechts of links wel wat dynamischer en aangenamer om naar te kijken. Dus zou hem persoonlijk wel anders gecropped hebben. Verder mag je je diafragma wel wat vergroten, zodanig dat je wat meer blur krijgt. Je voorwerp komt dan los van de achtergrond, en trekt meer aandacht. Nu worden de ogen automatisch getrokken naar de rode lintjes...

    Groeten
    JO
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

    Comment


    • #3
      Re: Condroz rally

      Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste
      Foto lijkt me wel mooi scherp. Maar is wat moeilijk te beoordelen. Je mag best wat groter posten...
      En jij mag best een bril kopen zo lijkt me

      Bedankt voor de comment. Ik betrap mezelf er veel te veel op dat m'n diafragma helemaal open staat, verre van ideaal dus.

      En je hebt gelijk, heb hem eens anders gecropped en is echt veel beter
      flickr

      Comment

      Working...
      X