Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graag commentaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graag commentaar

    cross processed volgens Digital Photo (extra Hard Light laag) + soft

    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Graag commentaar

    Ik vind dit Knap !
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: Graag commentaar

      Ik had meer symmetrisch gewerkt....

      + had je meer op haar hoogte moeten werken, nu vallen haar ogen bijna toe.... Zo'n zonde....

      Greetz
      Dj

      Comment


      • #4
        Re: Graag commentaar

        Wel, dan toch een zeer brede interpretatie van x-processing hoor...
        Enkel aan de kleur van de lippen zou je nog kunnen spreken van een gevolg van X-processing, maar voor de rest is het geen x-proces naar de letter.

        Cross-processing is het in de analoge fotografie ontwikkelen van een negatieffilmpje in de chemicaliën bestemd eigenlijk voor de ontwikkeling van een diafilm ...en andersom uiteraard. Een kruisbestuiving dus met kleuren E6 in C41 of C41 in E6... Zie ik hier niet echt in...

        PS-Effect: een sterk verhoogd contrast en radicaal verhoogde verzadiging, eveneens beetje kleurzweem.

        Zie hier enkel in de lippen en tanden die sterke verzadiging...


        Zonder het feit van x-proces: leuk gedacht, maar wat doet dat strootje daar in de nek? Waarom is haar rechteroog niet even licht? Waarom de haarkleur zo gemaakt?

        Maar eens een andere invulling van een vrouw in het stro, hoewel ik je 'traditionele vrouwen in het stro' prima vond !!!

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Graag commentaar

          toch wel leuk zo, ze eet in iedergeval op een nette manier een wortel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Graag commentaar

            Sorry voor m'n eerlijkheid, maar mij doet deze foto eerder denken aan dé manier om een vrouw oneerbiedwaardig in beeld te brengen...
            Sorry, me don't like it...

            Comment


            • #7
              Re: Graag commentaar

              awel,dit kan mij bekoren!
              grts; M

              Comment


              • #8
                Re: Graag commentaar

                @Dirtyharry71: Geinig leuke foto, krijg zowaar zin in iets lekkers
                @elsan: Wat vind je er precies knap aan?
                @Djamila: Tja, zo'n wortel in jouw mond zou jou ook goed staan
                @ajuin: Ik lees wat je schrijft maar snap er geen bal van hahahaa
                @bouk: Kijk, eindelijk een duidelijke visie op hoe het moet
                @Frederic De Smet: oneerbiedwaardig!!! Hmmmmm, kan vrouwen wel oneerbiedwaardiger voorstellen om ze dusdanig op de foto te zetten Maar we snappen wel wat je bedoelt
                @meuwi:
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                Comment


                • #9
                  Re: Graag commentaar

                  @Dirtyharry71: Nog even over de foto.... als liefhebber van felle contrasten kan ik dit soort foto's wel waarderen. Alleen de foto spreekt me niet zo aan... Ik bedoel, ik zie een leuke mooie meid met een oranje wortel horizontaal in haar mond. Als je er dan toch een artistieke foto van wilt maken dan zou ik zeker enkele tips van Ajuin in overweging nemen. Er kunnen zeker nog wat kleine dingetjes aangepast worden om van deze foto iets nog sprekender geheel te maken. Kies oa voor een andere achtergrond, wat mij zelfs totaal zwart. Doe aub dat hangertje wat ze om heeft af, het strootje even netjes verwijderen en probeer haar gelaat bij een vervolg shoot iets anders te krijgen. Er zit potentie in om meer met die wortel foto te doen
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Graag commentaar

                    vind het concept met de wortel origineel als idee, maar 't spreekt me toch niet echt aan... (kijk persoonlijk veel liever naar je prachtige concertfoto's)
                    Panoramix

                    Comment


                    • #11
                      Re: Graag commentaar

                      Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                      @ajuin: Ik lees wat je schrijft maar snap er geen bal van hahahaa
                      In het kort: x-processing is uitgevonden door een analoge fotograaf die dronken terugkwam van een shoot, en de verkeerde producten gebruikte....

                      Later heeft hij dat nog eens overgedaan in PS, per ongeluk een action van gemaakt, en nu is ie rijk...

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: Graag commentaar

                        Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                        @Djamila: Tja, zo'n wortel in jouw mond zou jou ook goed staan

                        Hmm maar een wortel is niet origineel meer!!!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Graag commentaar

                          X-proces is dit zeker niet wat niet wegneemt dat het een leuke foto is alhoewel het beeld sterker wordt als je alleen tot het hoofd cropt, de onderkant doet niks terzake.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Graag commentaar

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                            Hmm maar een wortel is niet origineel meer!!!!
                            ken jij iets dat nog "origineel" is? dat nog nooit iemand anders voordeed?

                            ik alvast ni...
                            Chrisly... [B]www.christvilez.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Graag commentaar

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                              Hmm maar een wortel is niet origineel meer!!!!

                              Juist !!
                              Niet echt origineel meer met die wortel, ik begin die foto's met die wortels beu te worden. Iedere keer als ik bij mensen en modellen kom kijken zie ik modellen met een wortel in hun mond ( zucht ... )
                              We kunnen die wortel bij u misschien ergens anders gebruiken

                              Enfin .. ( over de foto nu )
                              Zeker een verdienstelijke poging, straffer nog ...
                              Ik hou er van ...
                              De meeste cross processed foto's zijn naar mijn smaak té.
                              Deze zit er tussen in waardoor hij zeer goed is ( mijn goesting )
                              Dik in orde !!!
                              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                              Comment

                              Working...
                              X