Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op de limiet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • op de limiet

    Juist terug van een technische stage met Aktief ski op de stubaier gletscher in Oostenrijk. De tweede foto ben ik zelf en heeft iemand van onze groep getrokken. Ik dank hem hiervoor!






    Last edited by s-man; 5 november 2005, 15:14.
    Stijn Gysemans
    na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

  • #2
    Re: op de limiet

    mooie opnames maar mijn voorkeur gaat naar nummer 3

    Comment


    • #3
      Re: op de limiet

      Ook voor mij de derde...

      1 wel mooi van actie en compo. Maar je kleurbalans is mijlen verwijderd van wat het moet zijn. De kleuren zijn veel te koud... Alles is blauw...

      De tweede is wel goed, maar ook wat flets van kleur.

      Denk met een goede bewerking van 1 en 2, dat hier veel meer in zit...

      Groeten
      JO

      P.S.: Wil ùmits jouw toelating wel eens een bewerkingske posten..
      Last edited by johanvansteenkiste; 5 november 2005, 17:10.
      Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

      Comment


      • #4
        Re: op de limiet

        ja dat mag want met de tweede heb ik zitten prutsen maar dat is niet echt in orde gekomen.
        Stijn Gysemans
        na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

        Comment


        • #5
          Re: op de limiet

          origineel:


          Mijn bewerking:


          Bewerking is idd niet zo eenvoudig. Vind het persoonlijk een verbetering, maar de foto heeft nu wel wat uitgebrande sneeuwplekken. Vertrekkende van een groter bestand zou dat minder zijn. Had het eerst anders geprobeerd, de kleuren van de skieër oplichten, en de sneeuwstructuur trachten te behouden. Maar viel qua resultaat tegen, was echt onnatuurlijk. Vurige bol, op een donkere piste... Fotografisch niet mogelijk.

          Vriendelijke groeten
          Jo
          Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

          Comment


          • #6
            Re: op de limiet

            Mag ik er ook een aangepaste versie bijzetten? Want naar mijn mening is de aanpassing van johanvansteenkiste net iets te fel.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment

            Working...
            X