Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heli-oefening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heli-oefening


    85mm - Iso 100- f 4,0 - 1/1000s


    130mm - Iso 100 - f 7,1 - 1/320s


    190mm - Iso 100 - f 5,6 - 1/400s

    Geen para-commando's maar loodsen die aan 't trainen zijn
    Last edited by t.billy; 4 november 2005, 19:19.
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Heli-oefening

    Voorkeur voor nr 3 maar ik zou ofwel mijn sensor eens kuisen ofwel de vlekjes wegwerken in PS.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Heli-oefening

      Niet slecht, maar...

      Vind persoonlijk 1 en 3 de beste. De 2de is nogal een stom zicht, een touw die uit beeld verdwijnt, mis de loods op de foto.

      Vind ze wel allen aan de donkere kant, is natuurlijk niet gemakkelijk, een geel object in de lucht, en blijbaar ook min of meer tegenlicht. Misschien kan Schaduw/Hooglicht in ps wel voor een oplossing zorgen.

      Verder vind ik ze nogal zwaar gecropped, had persoonlijk wat meer ruimte gelaten. De schroeven staan er niet helemaal op. Zou de landschapsstand geprobeerd hebben, en wat verder uitgezoomd hebben.


      Groeten
      JO
      Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

      Comment


      • #4
        Re: Heli-oefening

        Bedankt voor jullie comm. (niet weggewerkte vlekjes is te wijten aan m'n luiheid & tijdsgebrek )

        Vind ze wel allen aan de donkere kant, is natuurlijk niet gemakkelijk, een geel object in de lucht, en blijbaar ook min of meer tegenlicht. Misschien kan Schaduw/Hooglicht in ps wel voor een oplossing zorgen.
        Gele heli was effectief bijna tegen zon in aan 't vliegen en dus niet gemakkelijk te trekken. Ben in PS op zoek gegaan naar die Schaduw/Hooglicht functie en heb hem gevonden ... bedankt voor de tip, 'k heb weer iets bijgeleerd en da's de bedoeling hier

        Verder vind ik ze nogal zwaar gecropped, had persoonlijk wat meer ruimte gelaten. De schroeven staan er niet helemaal op. Zou de landschapsstand geprobeerd hebben, en wat verder uitgezoomd hebben.
        Foto's zijn jmmr genoeg niet gecropped (wel zwaar ingezoomd op camera) ... ik heb wel nog een foto liggen in landschapstand (met schroeven ):

        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #5
          Re: Heli-oefening

          De laatste foto die je post, vind ik persoonlijk de beste qua compositie.

          Alleen nu heb je wel wat overdreven met je bewerking.
          Halo effect rond je onderwerp.

          Vriendelijke Groeten
          Jo
          Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

          Comment


          • #6
            Re: Heli-oefening

            voorkeur gaat uit naar nummer 1

            Comment

            Working...
            X