Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Badges Belgiumdigital -> Jaja

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Badges Belgiumdigital -> Jaja

    Jaja, heb twee badges besteld, toevallig ergens hier iets over
    gelezen.
    Dat komt dus wel in orde, maar deze badges zijn niet zo groot en ik was aan 't denken of er geen zonneschermen zijn voor in de auto.
    Moet knap zijn, en ineens gratis reklame als dat op onze auto's plakt.
    Kan zowel voor- als achteraan geplaatst worden, misschien een vraag
    waard op het forum?


    groetjes Mon

  • #2
    Hallo Mon,

    Heel simpel: plak gewoon je zonnescherm vol badges .
    Neen, aan zonneschermen hebben we nog niet gedacht - de "investering" van de badges is nog maar net achter de rug.
    Bedankt voor het bestellen van badges ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      ik heb er ook eentje besteld
      kun je zien of die al opgestuurd is ?
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Hebt ge al eens uitgerekend hoeveel badges dat ik dan moet kopen.
        't Zal goedkoper zijn indien ik een banner maak met fotokes.
        Heb ik hier toch wel met een echte verkoper te maken zeker.

        Zonder dank, bestelling graag gedaan, alle beetjes helpen.


        groetjes

        Mon

        Comment


        • #5
          @ Dirtyharry71,
          Van het moment dat de betaling binnen is worden de badges opgestuurd.

          @Mon,
          Een echte verkoper?
          Vergeet het maar, in geld uitgedrukt kost BD veel meer dan het "opbrengt".
          Aan de andere kant, vanuit "menselijk" standpunt levert het veel meer op dan het kost ...
          Dus een slechte zakeninvestering maar een fantastische "investering" in kameraadschap, hulpvaardigheid, vriendschap, ....

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dirtyharry71
            ik heb er ook eentje besteld
            kun je zien of die al opgestuurd is ?
            Dirtyharry, ik neem aan dat je badge vandaag bij je thuis moet liggen. Is gistermorgen vertrokken te Gent.

            Mon, van zodra ik de betaling binnen heb op ons rekeningnr. verstuur ik je badges ook.

            mvg,
            peter

            Comment


            • #7
              ja, stickers zou ook nog interessant kunnen zijn: maken ze bij Jefscreen denk ik... alleen zou je er een sponsor voor moeten vragen. Moet te doen zijn met al die cameramerken die jullie toch voor ze testen?
              En Jaja je hebt gelijk, je vindt hier een heleboel kameraadschap, hulpvaardigheid en vriendschap, dat maakt BD ook zo uniek ten opzichte van andere sites, nee? In elk geval is dit het enige site waar ik écht ben blijven 'hangen'... Bedankt mensen!
              hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
              member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
              visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

              Comment


              • #8
                bedankt Peter
                'k zal es zien vanavond of begin volgende week
                hangt er vanaf of je zo een hoge prioriteitszegel
                hebt gebruikt hé
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Jaja, ik weet het hoor, heb in de pioniers periode ook een BBS gerund en dat kostte inderdaad veel geld. Zoals je zegt hetgene je er langs de andere kant van terug krijgt geeft dan de kick.
                  Kameraadschap is nu éénmaal niet te betalen vind ik.

                  groetjes Mon

                  Comment


                  • #10
                    Gerda,

                    Oppassen hé, blijven 'hangen' doen ze aan den toog.
                    En ik heb hier nog gene gezien hoor, komt misschien nog wel.
                    Ben nog nieuw op het forum en heb al een BD dag gemist zag ik.


                    groetjes

                    Mon

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mon
                      Gerda,

                      Oppassen hé, blijven 'hangen' doen ze aan den toog.
                      En ik heb hier nog gene gezien hoor, komt misschien nog wel.
                      Ben nog nieuw op het forum en heb al een BD dag gemist zag ik.


                      groetjes

                      Mon
                      Ik weet het niet uit ondervinding want ik te vroeg slapen, maar het schijnt dat er in de chatroom een serieuze toog staat.
                      Albums
                      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                      Comment


                      • #12
                        alé heb mijn badge gisteren gekregen
                        bedankt
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          enkele druppeltjes water verhelpt het probleem mon, dan zijn de badges groot genoeg om als zonnescherm te gebruiken
                          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                          Comment

                          Working...
                          X