Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

plat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • plat

    Aan de MOD jes.
    Ik wist niet waar te plaatsen of vragen, maar gezien mijn site ofline ligt en ik enige problems heb .Zullen waarschijnlijk alle fotos die ik gepost heb niet meer te zien zijn hier op BD.
    Weet niet hoe dit op te lossen dan een nieuw site inelkaar te boxen

    Sorry voor ongemak maar ik probeer ze terug te vinden

    Grts
    Formatje

  • #2
    Re: plat

    Bedankt voor de melding

    Jammer , maar het is niet anders Zal het bericht ook even doorspelen naar de andere mods en de crew

    Misschien kun je aangeven wat de problemen zijn ? Wie weet zijn er wel leden die je kunnen helpen met je probleem .....
    Last edited by Hanske; 2 november 2005, 17:56.
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: plat


      Thanks maar wilde mijn site eens aanpassen en deet ietske wat ik nie mocht doen , mijn vingers op schift houden en het een en ander verwijderen tot ik per ongeluk alles selecteerde en verwijderde vond nie veel meer terug.

      Maar kem gewoon een foto opslag site gemaakt nu .
      Zal alles eens terug opzoeken wat ik gepost heb met foto en deze eens gaan aanpassen.
      Ik heb shans want ik heb nog niet al te veel fotokes gepost


      Grts
      Formatje

      Comment


      • #4
        Re: plat

        Ooo, da's erg idd...

        Maar ja, je hebt 't zelf gedaan...
        Ik ben ook al m'n foto's kwijt... maar heb 't niet zelf gedaan...
        Ik ben al jaren bij PlanetInternet (al van 1830)...
        Dat is nu Scarlet geworden...
        Wel dienne Scarlet was al z'n domeinnamen en hompages aan 't omzetten en daarbij zijn duizenden homepages gewoon gewist !
        Duizenden mensen kregen een mailtje met excuses dat hun site er niet meer was.
        Ik was al mijn gegevens kwijt, een clubsite, die kon ik nog terugzetten via backup...
        Maar al de foto's waren weg. Dus ook mijn BD Fanta- en Badge-topic, alles weg. Daar heb ik geen backup van, die bewerkingen waren toen gemaakt terwijl we erover aan chatten waren.
        Al mijn reviews, van IBM 8080 en Commodore 64 tot Pioneer HDX Plasma... weg... om te janken.
        Dus ik leef met je mee hoor.

        Comment


        • #5
          Re: plat

          Oesje, je zou voor minder kwaad worden en uit je krammen schieten.
          En wat, een berichtje sturen met sorry tis weg want het is te moeilijk om die over te zetten of iets in die aard. dat kan er bij mij niet in hoor.
          Ben zelf gaan lopen van Planet op het moment dat ze mij bericht stuurde dat ze gingen aanpassen naar Scarlet.
          Heb alles netjes overgezet op Telenet en Scarlet in den bos gestuurt

          Neen maar mijn site had ik willen aanpassen zodat er enkel nog een map met fotos bij kwam, maar mijn DIKKE vingers zaten in de weg
          Ze noemde mij vroeger de KOOLSCHOP omdat ik zo een grote dikke handen heb (L.23cm x B.11,5xcm maten van 1 hand ).
          Waren allemaal bang dat ik hun een plak in het gezicht gaf met vlakke hand anders was er meer rood dan enkel hun wangen.

          Heb mijn site enkel nog fotokes staan en das voor mij nu het belangrijkste.
          Tekst is ook weg maar die had ik afgeprint, maar ben te lui om die terug opnieuw te typen
          Al de andere fotos had ik het orgineel nog van staan, en kan ik opnieuw plaatsen.




          Grts
          Formatje

          Comment


          • #6
            Re: plat

            Even @ Mic, heeft het archief van BD niet veel van jouw Badge en Fanta topics op backup? Het behoorde toch tot het BD-erfgoed, dacht ik...
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

            Comment


            • #7
              Re: plat

              Oorspronkelijk geplaatst door Thor
              Even @ Mic, heeft het archief van BD niet veel van jouw Badge en Fanta topics op backup? Het behoorde toch tot het BD-erfgoed, dacht ik...
              Ja, dat wel..
              Maar het oorspronkelijke topic, met tekst dus , daar verwijzen de links naar verdwenen foto's... en die tekst was toen, vooral bij 't badge topic wel belangrijk... niet alleen de foto's. Je moet ze samen zien als 't ware.

              Comment


              • #8
                Re: plat

                google cache ?

                Comment

                Working...
                X