Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Otto Knap -- Publiciteit op forum?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Otto Knap -- Publiciteit op forum?

    Otto,

    ik kan begrijpen dat je materiaal hebt dat menigen onder ons kan interesseren, ikzelf verkoop ook (in de marge) computermateriaal en camera's, maar ik gebruik dit forum daar niet voor.

    dat je in chit chat of in camera's en toebehoren nog even de links naar je shop bewierrookt kan ik nog bij, maar dat je de mailfunctie van dit forum gebruikt om regelrechte reklame te sturen vind ik net te ver gaan.

    mogelijks zijn andere forumleden blij om je mails te ontvangen, ikzelf krijg via dit forum liefst enkel vrijblijvende informatie en geen publiciteit .. ik heb een strenge anti spam policy .. en als ik mijn e-mail adres kenbaar maak in dit forum is dit NIET om van elke fotowinkel in dit land e-mails te krijgen.

    bedankt om deze wens te respecteren

  • #2
    Hallo Visio (en iedereen eigenlijk),

    We hebben bedoelde persoon al verschillende malen verwittigd maar blijkbaar heeft dat geen echt effect. Daarom hebben we intussen drastischer ingegrepen en is hij nu als forummember gewist.
    Zijn postings in "koopjeshoek" werden ook allemaal gewist ...

    Groeten,
    Jaja - namens de BD-crew
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Zéér goed gedaan zou ik zeggen ! We worden al genoeg lastig gevallen door ongewenste reklame !

      Comment


      • #4
        Inderdaad !
        Knap werk...


        Jörg
        Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

        Comment


        • #5
          idd, bedankt jaja, een goede beslissing.
          We hebben al genoeg reclame op TV... Als ze hier ooknog beginnen...

          Comment


          • #6
            CF 512 MB wit product da van de camion gevallen is
            en in 't zwart gekocht --> 5€
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dirtyharry71
              CF 512 MB wit product da van de camion gevallen is
              en in 't zwart gekocht --> 5€
              Waar waar waar ???? Waar staat diene camion ????
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Originally posted by jaja
                aarom hebben we intussen drastischer ingegrepen en is hij nu als forummember gewist.
                Zijn postings in "koopjeshoek" werden ook allemaal gewist ...
                Waarom heeft hij vandaag nog kunnen posten dan ?
                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

                Comment


                • #9
                  Maar 't was een héél behulpzame post, nietwaar veijito ?
                  Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Vejito,

                    Otto Knap heeft vandaag opnieuw gepost omdat hij zich vandaag opnieuw aangemeld heeft als forumlid ... en daar kunnen we dus niets aan doen - het opnieuw registreren.
                    Maar hij is inmiddels opnieuw gewist, en dat blijven we dus doen ...

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Wat een pruim, die Otto ...
                      Sam greetzzzzzzz U
                      -------------------------------------------
                      Never apologize for showing feeling.
                      When you do so, you apologize for the truth.
                      -------------------------------------------
                      Canon Stuff

                      Comment


                      • #12
                        Een traceroute naar zijn ip-adres, en als het een Telenet/adsl IP is, blokkeren adh van dat adres (evt. gedurende 1 maand of zo) ?

                        (maar misschien is dit een beetje drastisch ?)


                        Jörg
                        Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by VJ
                          Een traceroute naar zijn ip-adres, en als het een Telenet/adsl IP is, blokkeren adh van dat adres (evt. gedurende 1 maand of zo) ?

                          (maar misschien is dit een beetje drastisch ?)

                          Jörg
                          niet alleen drastisch, maar ook niet zo effectief, een adsl ip-adres (bv bij skynet) veranderd om de 36 uur automatisch...
                          Wat wel helpt is in uw mail-programma/hotmail het e-mail adres te blokkeren, of alle mails met een bepaald onderwerp te negeren

                          greetz,
                          Tom
                          --Canon PS A40--
                          --BD0180BE--

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dentomme
                            niet alleen drastisch, maar ook niet zo effectief, een adsl ip-adres (bv bij skynet) veranderd om de 36 uur automatisch...
                            Wat wel helpt is in uw mail-programma/hotmail het e-mail adres te blokkeren, of alle mails met een bepaald onderwerp te negeren
                            Ha, dat wist ik niet (van de IP-adres)...
                            Ja, van dat mail programma weet ik, maar dat verhindert niet dat hij opnieuw registreert op het forum...


                            Jörg
                            Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by VJ
                              Een traceroute naar zijn ip-adres, en als het een Telenet/adsl IP is, blokkeren adh van dat adres (evt. gedurende 1 maand of zo) ?

                              (maar misschien is dit een beetje drastisch ?)


                              Jörg
                              Probleem is ook dat je daar anderen mee straft, want als je idd een ip-adres van Skynet, pandora, easynet of anderen wil blokkeren, moet je de hele RANGE blokeren, omdat (zoals dentomme zegt) een ADSL ip adres inderdaad elke 36 uur veranderd, door een geforceerde disconnect door te voeren.
                              An  a day keeps frustration away!
                              http://www.demey-deleus.be

                              Comment

                              Working...
                              X