Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tropisch zee-aquarium : hoe?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tropisch zee-aquarium : hoe?

    Heb hier wat gezocht maar vindt niet de goeie informatie.

    Ik heb hier een 700l tropisch zeewater aquarium staan. Ik ben een beginner op fotografie-vlak maar toch zou ik deftige foto's willen trekken van mijn bakje.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
    Ik ben me er ten zeerste van bewust dat het niet evident is.

    Heb al een paar pogingen ondernomen zie :
    http://users.pandora.be/pioux/aqua

    Als er mensen zijn die willen langskomen om te experimenteren/tonen/testen/uitleggen/helpen....meer dan welkom!!

  • #2
    Re: Tropisch zee-aquarium : hoe?

    't zal misschien aan mij liggen, maar ik vind dat toch al zeer geslaagde foto's hoor.... ik denk niet dat het zowieso mogelijk is om foto's te maken met dezelfde kwaliteit als bvb honden/katten/...

    Je zit altijd met het glas (lichtbreking) en water.... ik ga het hier wel opvolgen want wil wel eens weten of de kwaliteit idd hoger kan...
    Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

    Comment


    • #3
      Re: Tropisch zee-aquarium : hoe?

      nou nou ben effe wezen kijken ik vind het knappe opnamen hoor, maar misschien wil je fellere kleuren???.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Tropisch zee-aquarium : hoe?

        Ik vind die foto's ook niet slecht hoor, maar de kleuren zijn inderdaad aan de doffe kant