Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upload problemen bij Extrafilm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Upload problemen bij Extrafilm

    Zijn er nog mensen die upload problemen hebben bij Extrafilm??
    Als ik een heleboel foto's selecteer en upload naar een album blijkt dat er na de upload niet alle foto's instaan, soms maar 1 foto van de hele reeks terwijl je hem duidelijk ziet uploaden. Dat is behoorlijk frustrerend als je je internettraffic teller ook omhoog ziet gaan en je eerst een dik half uur moet wachten (geen breedband) en dan moet concluderen dat er maar een paar foto's bijgekomen zijn aan je album.
    Zijn er nog mensn met dit probleem?
    En hoe zit het met de kwaliteit van Extrafilm want na al deze miserie (mijn PC staat hier al de halve dag te draaien en slechts een80-tal foto's kunnen uploaden van de 240) heb ik zin om ze gewoon terug bij het Kruidvat te bestellen.

  • #2
    Re: Upload problemen bij Extrafilm

    Ik heb ooit hetzelfde probleem gehad.
    Ik heb hen toen een mailtje gestuurd, maar blijkbaar is het probleem nog altijd bestaande.
    Sindsdien bestel ik enkel nog bij photobox. De upload werkt perfect, zeer goede kwaliteit en nog goedkoop ook.

    hesy.be
    BD0319BE

    Comment


    • #3
      Re: Upload problemen bij Extrafilm

      Ik vermoed dat je een slechte timing gekozen hebt. Om middernacht (1/11 - 24u) loopt hun promotie "100 foto's voor 9.95" af en ik vermoed dat er nog heel wat mensen zijn die gisteren en vandaag nog vlug hun foto's willen uploaden en dan kan er filevorming zijn op de autostrade.

      De keren dat ik bij hen foto's heb opgeladen deed ik het telkens in meerdere stukjes van 10-20 foto's. Als er dan eventueel iets zou foutlopen, dan weet je gemakkelijker waar je moet herbeginnen... maar ik had er ook geen 240 door te sturen ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Upload problemen bij Extrafilm

        Ik heb de rest nu van op het werk geupload en dat werkt wel.
        Als ik nu nog een vind hoe ik die packs kan bestellen want hij rekent steeds 0.24 per foto aan en dat is toch wat veel als je er 265 bestelt.

        Edit: gevonden:
        Bedrag zonder korting!
        Kortingen en verzendkosten worden verrekend in de volgende stap.
        Last edited by Roel W; 2 november 2005, 12:05.

        Comment

        Working...
        X