Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Domina

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Domina



    Camera: EOS 5D
    Lens: EF 85mm F1.8
    Diafragma: F11
    Sluiter: 125
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Domina

    Oeh nee, komt niet tot uiting!

    Sucky achtergrond ---> met wit zou dit been prachtig uitkomen.

    En als je dan toch een persoon erbij wilt betrekken had ik gekozen voor een groter stuk mens....

    Nu is het zo van ik wil wel, maar ik kan niet....

    Greetz
    Dj

    Comment


    • #3
      Re: Domina

      Hoi,

      Nou ik vind het toch een mooie foto! maar wie ben ik?
      Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

      Comment


      • #4
        Re: Domina

        Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
        Oeh nee, komt niet tot uiting!

        Sucky achtergrond ---> met wit zou dit been prachtig uitkomen.

        En als je dan toch een persoon erbij wilt betrekken had ik gekozen voor een groter stuk mens....

        Nu is het zo van ik wil wel, maar ik kan niet....

        Greetz
        Dj
        DJ , grijze achtergrond past gewoon met alles ; ik zal echter niet beweren dat een witte achtergrond het beeld misschien nog sterker had gemaakt.
        Indien er hier meer "mens" in beeld gebracht was dan hadden jullie het waarschijnlijk "goedkoop" genoemd .
        Vind dan ook dat Jeff hier zeker in zijn opzet is geslaagd !

        Comment


        • #5
          Re: Domina

          Bij het zien van deze post dacht ik: die Noël heeft eindelijk de verstandige beslissing om genomen om die "sucky achtergrond" (om de woorden van Djami te gebruiken) met het groot vuil mee te geven, maar nee hoor, hij heeft ze gewoon doorgegeven.

          seppuku.

          Comment


          • #6
            Re: Domina

            Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
            Bij het zien van deze post dacht ik: die Noël heeft eindelijk de verstandige beslissing om genomen om die "sucky achtergrond" (om de woorden van Djami te gebruiken) met het groot vuil mee te geven, maar nee hoor, hij heeft ze gewoon doorgegeven.

            seppuku.
            Als ik sommige postings bekijk en dan spreek ik niet alleen van dit forum dan zie ik daar rommelige , schreeuwerige achtergronden en al die modellen vinden het "waaaw" ; geef me dan toch maar de rustige grijze van Jeff hoor .
            Ik heb er zo zelfs 2 verschillende en ze gaan zeker nog niet met het groot huisvuil mee , integendeel ........

            Comment


            • #7
              Re: Domina

              Het is dan ook te zien welk stuk er zou getoond worden hé Noel!

              Comment


              • #8
                Re: Domina

                Voor de liefhebbers van een witte achtergrond, een beetje detourage in Photoshop gedaan .


                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: Domina

                  de grijze achtergrond past zeker zo goed als de witte ...als ik mag kiezen....de orginele post

                  Comment


                  • #10
                    Re: Domina

                    Wit!!!!!!!!!!!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Domina

                      Dat doek met "wolkjesprofiel" vind ik een beetje uit de tijd, dus het wit vind ik beter, mss was zwart nog beter, ik weet het niet. Voor de rest komt het onderwerp niet goed tot uiting, misschien te braafjes.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Domina

                        Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
                        Dat doek met "wolkjesprofiel" vind ik een beetje uit de tijd, dus het wit vind ik beter, mss was zwart nog beter, ik weet het niet. Voor de rest komt het onderwerp niet goed tot uiting, misschien te braafjes.

                        Hmm bij zwart denk ik dat het te donker zou uitvallen.... Tenzij je regelrecht uit de studio komt met een zwarte achtergrond.... Dan kun je sowieso de belichting goed zetten op de achtergrond.... En wordt het 'model' goed uitgelicht....
                        Nu eventjes een zwarte achtergrond zetten zal waarschijnlijk foute indruk geven...

                        Greetz
                        Dj

                        Comment


                        • #13
                          Re: Domina

                          ik heb ook niet gezegd dat de achtergrond zwart gemaakt moet worden hé. Licht zetten op een zwarte achtergrond lijkt mij ook geen goed idee, dan word die weer grijzer, misschien met een beetje tegenlicht, dan komt er nog wat artestieke waarde in en dan die schoen nog wat mooier belichten, dan was het beter geweest denk ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Domina

                            Ik ga hier volledig akkoord met Djamila.
                            De witte achtergrond maakt de foto veel sterker.
                            Haar been steekt zo meer af dan bij een donkere achtergrond.
                            Dit is natuurlijk ook maar mijn persoonlijke mening
                            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                            Bezoek mijn foto's online

                            Comment


                            • #15
                              Re: Domina

                              Geef mij maar de originele .
                              Jan Akkermans
                              (BD1097BE)
                              Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X